Det gjorde jeg også! Men Coolshop har fucket mægtigt op og har nu sendt maskinerne ud til de forkerte, selvom de går efter et strengt først-til-mølle princip. Folk, der bestilte i februar, og som i denne uge har modtaget en bekræftelse på, at de ville modtage deres maskine fredag, må nu se deres maskine ende hos folk, der bestilte i oktober. Det er sidste gang, jeg benytter mig af det firma. Hele sagen med PS4 har været total farce.
Jeg glæder mig også til at hente min nede i den lokale gamestop i aften, har forresten forudbestilte Killzone, Assassins Creed 4 og Call of Duty Ghosts, så jeg får nok at se til i de kommende par dage. :D
Det gjorde jeg også! Men Coolshop har fucket mægtigt op og har nu sendt maskinerne ud til de forkerte, selvom de går efter et strengt først-til-mølle princip. Folk, der bestilte i februar, og som i denne uge har modtaget en bekræftelse på, at de ville modtage deres maskine fredag, må nu se deres maskine ende hos folk, der bestilte i oktober. Det er sidste gang, jeg benytter mig af det firma. Hele sagen med PS4 har været total farce.
De er sådan nogle forpulede klovne hos coolshop! De fucker op gang på gang.
Kyllingebenet (17172) skrev:
Jeg glæder mig også til at hente min nede i den lokale gamestop i aften, har forresten forudbestilte Killzone, Assassins Creed 4 og Call of Duty Ghosts, så jeg får nok at se til i de kommende par dage. :D
Nu arbejder jeg selv i Gamestop, men jeg holder mig nu selv til Resogun, DC Online og Killzone fra start af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det må man sige. Der er faktisk folk, der bestilte i oktober, der allerede har modtaget, selvom de fik en mail i denne uge, hvori der stod, at de var for sent ude og først kunne forvente en maskine efter nytår. Jeg har nu fået bekræftet, at jeg ikke får min maskine ved launch, selvom jeg i forgårs fik en mail, der sagde, at jeg med sikkerhed fik den fredag. Som undskyldning har Coolshop sendt alle os, der er blevet dårligt serviceret (det er rigtig, rigtig mange) 200 kr. til at handle for.
Det værste er dog, at de i mailen giver lorten videre til Sony, da de påstår, at de - kort efter de udsendte bekræftelses mailen - fik besked fra Sony om, at leveringen var forsinket. Men det er jo ren spin, for sandheden er jo, at de har sendt maskinerne ud til de forkerte kunder. Man skulle tro, at de ikke vidste, at vi kunder snakker sammen på deres forum. Som sagt; jeg er færdig med Coolshop. Deres priser er alligevel ikke længere de mest konkurrencedygtige.
Haha! 200 kr og så kan du først få maskinen om et par måneder. Det var et ynkeligt plaster på såret. Desuden har nordisk film, der distributerer maskinerne i DK, leveret præcis som de lovede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Cdon er ikke en skid bedre, bestilte for lang tid siden fik besked om at jeg ikke ville få den til release for ca 3 uger siden og så senere hen at det først blev næste år. De skriver dog stadig på deres side at de får flere leverancer i løbet af Dec(vel for at lokke folk til at bestille) hvilket sikkert er rigtigt men de må jo forlængst være solgt.
#17171 JannikAnd 12 år siden
#17172 Kyllingebenet 12 år siden
#17173 Lord Beef Jerky 12 år siden
Nu arbejder jeg selv i Gamestop, men jeg holder mig nu selv til Resogun, DC Online og Killzone fra start af.
#17174 JannikAnd 12 år siden
Det værste er dog, at de i mailen giver lorten videre til Sony, da de påstår, at de - kort efter de udsendte bekræftelses mailen - fik besked fra Sony om, at leveringen var forsinket. Men det er jo ren spin, for sandheden er jo, at de har sendt maskinerne ud til de forkerte kunder. Man skulle tro, at de ikke vidste, at vi kunder snakker sammen på deres forum. Som sagt; jeg er færdig med Coolshop. Deres priser er alligevel ikke længere de mest konkurrencedygtige.
#17175 Lord Beef Jerky 12 år siden
#17176 zombieman 12 år siden
#17177 MoH 12 år siden
Har COD: Ghosts og køber AC:4.
Så Kyllingebenet du siger bare til hvis du frisk på COD hele natten ;)
#17178 Kyllingebenet 12 år siden
Jeg overvejer dog at lave en ny psn konto... Hmm.
#17179 MoH 12 år siden
Hvorfor dog?
#17180 Lord Beef Jerky 12 år siden