Hmm nu tror jeg min PS3 har givet op når det kommer til Blu-ray film og spil. Jeg kan stadig se dvd'er men det er ikke rigtig noget jeg gør mere så... øv! Ekstra surt at det skulle ske lige op til jul, som er dyr nok i forvejen, men mon ikke snart PS3 falder betydeligt i pris, nu når storebroderen snart udkommer?
Kan man egentlig godt skifte harddisken ud på en PS3 med 12 gb? Jeg har nemlig 500 i min nuværende og den fungerer jo fint endnu. Det er kun blu-ray læseren der er død.
Men 1.400 kr for en 12 gb PS3 er alt for dyrt. Jeg nægter at betale så meget for en 7 år gammel konsol.
Hmm nu tror jeg min PS3 har givet op når det kommer til Blu-ray film og spil. Jeg kan stadig se dvd'er men det er ikke rigtig noget jeg gør mere så... øv! Ekstra surt at det skulle ske lige op til jul, som er dyr nok i forvejen, men mon ikke snart PS3 falder betydeligt i pris, nu når storebroderen snart udkommer?
Kan man egentlig godt skifte harddisken ud på en PS3 med 12 gb? Jeg har nemlig 500 i min nuværende og den fungerer jo fint endnu. Det er kun blu-ray læseren der er død.
Men 1.400 kr for en 12 gb PS3 er alt for dyrt. Jeg nægter at betale så meget for en 7 år gammel konsol.
Jeg tror ikke prisen styrtdykker, da den jo i forvejen er faldet meget i pris. Køb en brugt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nå, fik endeligt bestilt mig et headset. Det blev p11 fra Turtle Beach, som Bruno skrev om. Jeg forventer mig ikke det helt store - det var billigt og havde fået gode ord med på vejen om at være et godt begyndersæt. Vil ikke ud og investere 1000+, før jeg har fundet ud af, om det overhovedet er noget for mig.
Et par voksne amerikanere har lige inviteret mig til at spille missioner med dem i GTA V:O, så jeg glæder mig til at prøve headsettet af.
#17161 Giraffen 12 år siden
#17162 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17163 Giraffen 12 år siden
#17164 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg er dog ikke sikker på, om du måske kan bruge caddien fra den gamle PS3, men det kan du søge dig frem til. :)
#17165 Giraffen 12 år siden
Tusind tak. Det vil jeg lige undersøge nærmere.
#17166 Lord Beef Jerky 12 år siden
Jeg tror ikke prisen styrtdykker, da den jo i forvejen er faldet meget i pris. Køb en brugt.
#17167 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Enig, man kan evt. prøve GameStop, der er to års reklamationsret på deres brugte konsoller.
#17168 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17169 Thomsen 12 år siden
Et par voksne amerikanere har lige inviteret mig til at spille missioner med dem i GTA V:O, så jeg glæder mig til at prøve headsettet af.
#17170 Lord Beef Jerky 12 år siden