Du tager op til ham der som giver dig missionen, ham med hatten, du kommer så op i en bygning, hvor du er højt over jorden tårn måske, hvor du præcenteres for detonatoren, og får så æren af at aktivere den, og hvis du gør dette ser du padehatte skyen i horisonten.
Du mister ja mange quest i byen megaton, men du får tilgengæld en masse andre fede quest senere hen, som du ikke ville få adgang til ellers
Og nej jeg har ik engang spillet spillet endnu, det kun fordi jeg følger med i alt hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er masser af kommentarer på Far Cry 2, hvis du læser lidt tilbage Insider :) Jeg mindes i hvert fald at have skrevet at par halve romaner omkring mine frustrationer ... og til dels også de ting, der faktisk er gode i spillet.
#1711 rubberdub 16 år siden
Jeg ved det ikke?! :D
#1712 elwood 16 år siden
Du tager op til ham der som giver dig missionen, ham med hatten, du kommer så op i en bygning, hvor du er højt over jorden tårn måske, hvor du præcenteres for detonatoren, og får så æren af at aktivere den, og hvis du gør dette ser du padehatte skyen i horisonten.
Du mister ja mange quest i byen megaton, men du får tilgengæld en masse andre fede quest senere hen, som du ikke ville få adgang til ellers
Og nej jeg har ik engang spillet spillet endnu, det kun fordi jeg følger med i alt hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1713 The Insider 16 år siden
#1714 ks 16 år siden
#1715 elwood 16 år siden
PS3 nu også for handicappede
#1716 The Insider 16 år siden
#1717 elwood 16 år siden
Mirrors Edge
Afventer spændt min udgave fra vgp.ca.
modtog så lige Motor Storm Pacific Rift idag ahh ja.
#1718 Bony 16 år siden
#1719 elwood 16 år siden
Mirrors Edge
#1720 dyg 16 år siden
Hvorfor har Mike Tyson ikke en PlayStation?