Gravatar

#17191 DarkLight 12 år siden

GoT Bluray 1+2 til 180 kr
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17192 MoH 12 år siden

Fik 3 måneder gratis da jeg var en af de første, men har ikke lige kunne finde noget i kassen.
Gravatar

#17193 elwood 12 år siden

Er godt i gang med AC4, ganske munter historien lidt rodet, men jeg kan tilgive det, men det som de har gjort for nutids aspektet er ganske munter fundet på meget Meta (vil ikke afsløre her, selv om de fleste sikkert har læst om det) og kommer slet ikke i vejen som tingene i AC III, gjorde.

Men tidsperioden med Pirates er ganske godt, pirat themet har hjulpet gevaldig og Kenway er allerede fra start more likeable end Connor (skulle heller ikke så meget til)

Søslagene føles ganske munter og er klart noget af det mest positive i spillet, fedt og sejle ude på havet og så ha sit crew til og bryde ud i sørøver viser :)

Sleep Darts og Berzerkdarts er mit ynglingsvåben heri, virker sågar også mod dyrene, som kan bruge til distraktion.

Desmond delen er ikke hel afsluttet, de har fundet på en måde, og viderføre tingene lidt, og jeg synes egentlig det ganske fint fundet på, men ja Ubisoft har godt vidst, hvor forfærdelig AC III var, så de har klogeligt valgt ikke og fokuser så meget på den del af nutidsaspektet, hvor det gik hel galt.

Så ja AC 4 Black flag ikke så dårligt et spil, længder bedre end AC III, hvertfald efter min mening, og så e der bare noget over hele pirat themet der tiltaler mig meget.

Er det et godt AC spil, eller blot et underholdende Pirat spil, well lidt af hvert, miljøerne er visuel flotte, missionerne, har vel ca. lige så meget variation som i AC II, bevares der er da nogen missioner som minder om hinanden, men slet ikke på samme måde som med AC det første.

Men ja når man har plyndret et par skibe og bordet dem, og man efter og ha sunket dem, ser masterne i horisonten fra de store krigsskibe, men pt. ikke har kraft nok til og bekæmpe, og man så flygter ind i et uvejr, mens man blir beskudt af det store skib, ja så føles det sku ganske godt :)

Spændt og høre med alle jer PS4 ejer nu her, selv om jeg har hørt det meste fra GiantBomb omkring måden den laver det her med patches på osv. så skal det nok blive munter og høre lidt fra jer om jeres oplevelser.

Jeg hopper nok selv på vognen en gang i 2014, hvor der er lidt mere spil eksklusiv som tiltaler mig :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17194 Kyllingebenet 12 år siden

Jeg fik også en voucher code på 90 dage, men har problemer med at indløse den :(

En anden ting er, min psn er: TetragrammatonDK
Mental striptease..
Gravatar

#17195 MoH 12 år siden

Surt.. Havde det også med anden kode, men det virkede efter 2 forsøg.
Min psn er HippieMikkel
Ansøger lige ;)
Gravatar

#17196 MoH 12 år siden

Så skal til at spille ac4 :)
Gravatar

#17197 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg tror sgu, jeg holder mig til DC Universe og Resogun i starten. Det nye COD er røvsygt, og Asshole Creep skal jeg spille igennem med en kammerat starten af næste år. Konsollen kører dog glimrende, og patchen var ikke nær så omfattende som rygtet sagde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17198 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Steam kører tilbud:

Dishonered til 3,19 euro.
Bioshock Infinite til 7,49 euro.
Trine 2 complete til 1,69 euro.
Gravatar

#17199 MoH 12 år siden

Nu er jeg kommet lidt ind i AC4 og Jeg er ganske underholdt, som elwood siger så er det klart en forbedring fra AC3.
Gravatar

#17200 elwood 12 år siden

Skibskampene er satme sjove, jeg klarede en Frigate i går, selv om jeg slet ikke var klar til den endnu, så havde jeg en allierede der ku tage lidt af ilden, fra de massive kanoner som den Frigate skød med, og lige som jeg havde plyndret den så kom der en Man Of War, læs kollosal skib der sønderriver dig, så her flygtede jeg for fulde sejl, og undslap den i uvejret.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: