Gravatar

#17201 JannikAnd 12 år siden

MoH (17199) skrev:
Nu er jeg kommet lidt ind i AC4 og Jeg er ganske underholdt, som elwood siger så er det klart en forbedring fra AC3.
Kan du mærke de ekstra hestekræfter i PS4'eren, når der trods alt er tale om et cross-gen spil - foruden grafisk?
Gravatar

#17202 JannikAnd 12 år siden

Skid hul i det, jeg får at se med egne øjne i morgen; har lige fået mail om, at min maskine er på vej :) Og så til sølle 2900,-
Gravatar

#17203 MoH 12 år siden

Har desværre ikke prøvet på ps3, så det lidt svært at sammenligne. Men synes det kører som det skal, der er ikke de vilde loading tider.

Det var da ikke en dårlig pris ;)
Gravatar

#17204 DarkLight 12 år siden

Bliver lidt ærgelig over jeg mangler Revelations og AccCred 3 før jeg kan gå igang!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17205 elwood 12 år siden

AC3 slutter på den mest skuffende måde, jeg forventer ikke at AC 4 Black flag blir noget mesterværk, på det plan, men jeg tvivler på det skuffer så meget som AC3 gjorde, med den slutning, der var bygget så meget op gennem spillene, og så slutter det på den mest skuffende måde.

AC3's miljø er fint nok, men Connor minder om Anakin Skywalker, fra Episode 2, han vil ha sin vilje, og forstår, ikke hvorfor andre skal prøve og belærer ham.

Kenway er så meget mere en likeable karakter, og Pirat themet passer rigtig godt ind.

Jeg har spillet alle sammen igennem, men kan godt forstå, hvis nogen blot vil læse op på historien fra AC3, og komme videre.

Men Revelations har nu også nogle ganske munter WTF moments.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17206 colocho 12 år siden

Jeg gav i hvert fald op, Connor var alt for selvhøjtidelig - der var ingen plads til sjov længere. Ser det da ud til at de har fået fikset den del, så mon ikke jeg også ender med at samle 4'eren op på et tidspunkt.. Hvem vil ikke gerne være pirat? :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#17207 elwood 12 år siden

Må være 4'eren du mener, for selv, hvis vi tæller titlerne som bare tal er Black Flag nummer 6 :)

AC, AC2, AC2: Brotherhood, AC: Revelations, AC3, AC4: Black Flag.

Men ja Kenway er mere joyfull, han blir også kommenteret på det en del, eftersom det med Assasins var lidt en tilfældighed han endte ud i, da han søgte noget hel andet.
Gravatar

#17208 MoH 12 år siden

Hold da fast hvor er RESOGUN underholdende. Ikke et så langt spil, men til gengæld et man kan spille flere gange.
Gravatar

#17209 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg er lige gået i gang med Assassin's Creed 2 og det er en forbedring i forhold til etteren. Styringen er blevet en smule bedre og ikke mindst er det blevet mindre repitiv. Det er dog stadigvæk et ganske langtrukkent spil, som også har et tvivlsomt stemmeskuespil. Ikke mindst er Enzio ufrivillig komisk, det minder om noget fra Seinfeld, hvor han er svær at tage alvorlig som en snigmorder.

Styringen er dog som sagt et punkt hvor det er forbedret ganske betragteligt. Førhen føltes det meget klodset og hakkende i bevægelserne.. At de irriterende musikere så konstant skal generere end er lidt irriterende, så dem er jeg bare begyndt at slå ihjel i stedet for.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17210 elwood 12 år siden

Du kan også blot stjæle penge fra dem, så går de også væk, hvis man dræbe mange musikanter efter hinanden desync'er du jo desværre.

Personlig synes jeg nu rigtig godt om Ezio som karakter, også den måde man lærer ham og kende på, og hans skæbne.

Nå nu til noget hel andet.

Just Cause 2 MP beta'en går i sin final beta test d. 7 december, de er satme kommet lang siden de startede, og nu kommer det også på Steam viser det sig.

[url=]Mayham'et kan snart begynde :)[/url]

Skriv ny kommentar: