Det har det. Afstanden mellem konsollerne har ikke noget med sagen at gøre, da alt data bliver sendt via ens netværk, så det hele kommer an på hvor godt trådløst udstyr man har.
Er ens trådløse udstyr noget bras, kan man tape ens Vita fast til ens PS4 og det vil stadig være en crappy forbindelse. :)
Nej, det giver mening. Men hvordan forklarer du denne video? Er det ganske enkelt fordi de ikke har samme netværk på redaktionen, som på kontoret hvor PS4'eren står?
Åh! Jeg ville ønske jeg kunne det i hovedet. Mit gæt er ca. 300 i bytte. Brug det på en forudbestilling og få 25-35% oveni hatten. Watch Dogs skal du jo alligevel ha'!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Åh! Jeg ville ønske jeg kunne det i hovedet. Mit gæt er ca. 300 i bytte. Brug det på en forudbestilling og få 25-35% oveni hatten. Watch Dogs skal du jo alligevel ha'!
True, enten WD eller Thief? Btw, hvad er din psn? :i
#17311 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17312 MoH 12 år siden
Ja har også hørt at man ikke behøver være på samme netværk.
#17313 JannikAnd 12 år siden
Amazon har pt. et Vita bundle med Tearway og Little Big Planet samt et 16 gb MC for 150 pund. Det er da en ret så fornuftig pris.
#17314 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det har det. Afstanden mellem konsollerne har ikke noget med sagen at gøre, da alt data bliver sendt via ens netværk, så det hele kommer an på hvor godt trådløst udstyr man har.
Er ens trådløse udstyr noget bras, kan man tape ens Vita fast til ens PS4 og det vil stadig være en crappy forbindelse. :)
#17315 JannikAnd 12 år siden
#17316 JannikAnd 12 år siden
#17317 Kyllingebenet 12 år siden
#17318 Highland Park 12 år siden
#17319 Lord Beef Jerky 12 år siden
#17320 Kyllingebenet 12 år siden
True, enten WD eller Thief? Btw, hvad er din psn? :i