Nej, du er også nødt til at gennemføre det alene - hvilket jeg gjorde i går. I dag fik jeg så Platin, så forhåbentligt kan jeg vende tilbage til eksamen for en stund, inden abstinenserne melder sig igen.
Der er enkelte keepers (de grønne rumskibe, man skal skyde for at befri menneskerne), der skal skydes i en bestemt rækkefølge. Jeg kan bl.a. komme i tanke om den sidste sværm keepers i sidste bane, hvor man skal skyde de fire skibe i korrekt rækkefølge, startende øverst. Hvis du ikke gør dette, dør mennesket. Af samme årsag kan du ikke smide en bombe, hvis du frygter ikke at kunne nå over til dem.
Så skal der hentes Killzone PS4 bundle, Knack og Kamera i morgen.
Glær' mig!
Haps! Når du får tid til at vende tilbage til Filmz (om en uges tid), kan du så ikke aflægge rapport vedr. remote play med Vita'en (hvis du får det testet)? Jeg overvejer at købe en og vil gerne høre, hvor "remote" den kan trække. Jeg ved godt, at man skal være på samme Wifi som PS4'eren - som skal være tændt - men der er stor forskel for mig, om det drejer sig om 5 eller 20 meter.
#17301 JannikAnd 12 år siden
#17302 MoH 12 år siden
Hvad gjorde du med at redde menneskerne? Synes hele tiden der er en som dør uden grund?
#17303 JannikAnd 12 år siden
#17304 Highland Park 12 år siden
GOG har lige startet et sindssygt vinterudsalg! Hvad siger I til "Fallout" I+II+"Fallout Tactics" helt gratis?!:
http://www.gog.com/promo/fallout_series_giveaway_w...
#17305 MuManden 12 år siden
#17306 misuma 12 år siden
Glær' mig!
#17307 Highland Park 12 år siden
Jeg kan godt lide deres 3 gaveæsker, hvoraf man kun kan vælge en, og det er vilkårligt, hvad der dukker op.
Det er også en sjov idé med afstemningerne - især hvis den pakke med færrest antal stemmer ikke tilbydes i resten af salgsperioden. Bullfrog hersker!
#17308 JannikAnd 12 år siden
#17309 MoH 12 år siden
#17310 DarkLight 12 år siden
Derudover virker det fint overalt i vores lejlighed.