Gravatar

#17361 The Insider 12 år siden

#17360, fantastisk! :-) Jeg synes også at huske, at man som regel kan løbe fra bæsterne... Åha, får helt lyst til at genspille det selv nu. Må blive i julen!
War. War never changes.
Gravatar

#17362 elwood 12 år siden

Det bedste jeg husker er bare og undgå zombier og edderkopper, jeg hader dem, men elsker vagternes monolog når de går rundt og leder efter dig.

Btw. Johan jeg har sendt dig linket til den der "dokumentar" om Looking Glass da de er ved og lukke studiet ned.

Den kan du også passende få set i Julen, hvis ikke du havde gjort :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17363 The Insider 12 år siden

Will do! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17364 Kyllingebenet 12 år siden

Hvad er jeres erfaringer med LED tv til gaming? Jeg er på udkig efter Samsung F8005, men er lidt skeptisk mht LED, da jeg kommer fra et LG Plasma, som jeg har været meget glad for. :)
Mental striptease..
Gravatar

#17365 HonoDelLoce 12 år siden

Kyllingebenet (17364) skrev:
Hvad er jeres erfaringer med LED tv til gaming? Jeg er på udkig efter Samsung F8005, men er lidt skeptisk mht LED, da jeg kommer fra et LG Plasma, som jeg har været meget glad for. :)

Altså, jeg har et D8005 (så altså 2,5 år gammelt), og jeg bruger det til at spille på (tæt ved) dagligt.

Hvad er du bekymret for? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17366 Kyllingebenet 12 år siden

HonoDelLoce (17365) skrev:
Altså, jeg har et D8005 (så altså 2,5 år gammelt), og jeg bruger det til at spille på (tæt ved) dagligt.

Hvad er du bekymret for? :)

Jeg er bekymret for at input-lag er for højt? Det siges jo, at plasma skærme håndter det meget bedre end LED, og da jeg primært bruger mit tv til konsol-gaming og film/netflix, så er det jo dét jeg vægter mest. :) Spørgsmålet er, om det overhovedet er noget man bemærker med det blotte øje?
Mental striptease..
Gravatar

#17367 HonoDelLoce 12 år siden

Altså, jeg er ikke så hardcore gamer, at jeg overhovedet mærker til det. Og hvis jeg skulle få den lyse idé at begynde at lægge mærke til noget i den retning, så har fjernsynet (også dit ;) ) en game-mode, man kan slå til (også per input, hvis man vil), som skulle reducere det lille lag, der måtte være.

Jeg har aldrig prøvet at slå det til, fordi jeg simpelthen overhovedet ikke har lagt mærke til, at det skulle være nødvendigt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17368 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

#17359 Enig. Den har en af de bedste åbningssekvenser for et spil. Kan da selv huske at jeg gik lidt i panik første gange jeg prøvede det. Ikke mindst er hovedkarakteren meget velskrevet og så er dens QTEs ganske intense.

Slutningen bærer dog præg af, at de blev presset til at få udgivet spillet hurtigt så den er noget rodet. Noget som Cage i øvrigt også belyser i en artikel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17369 Kyllingebenet 12 år siden

HonoDelLoce (17367) skrev:
Altså, jeg er ikke så hardcore gamer, at jeg overhovedet mærker til det. Og hvis jeg skulle få den lyse idé at begynde at lægge mærke til noget i den retning, så har fjernsynet (også dit ;) ) en game-mode, man kan slå til (også per input, hvis man vil), som skulle reducere det lille lag, der måtte være.

Jeg har aldrig prøvet at slå det til, fordi jeg simpelthen overhovedet ikke har lagt mærke til, at det skulle være nødvendigt :)

Ja okay, havde godt nok læst om game-mode halløjet. :D men altså, jeg tror også bare, at jeg er skeptisk, netop fordi jeg skal ud og bruge penge på et nyt tv - det skulle jo gerne være et godt tv til pengene ;) Men nu har jeg bestilt F8005'eren, og så må jeg se om det indfrier forventningerne. Hvilket det jo nok kommer til.
Mental striptease..
Gravatar

#17370 Highland Park 12 år siden

The Insider (17361) skrev:
#17360, fantastisk! :-) Jeg synes også at huske, at man som regel kan løbe fra bæsterne... Åha, får helt lyst til at genspille det selv nu. Må blive i julen!
Ja, nu har jeg også svært ved at forstå, hvordan det lykkedes mig at tåge rundt blandt dem så længe. :)

Af ren nysgerrighed så jeg starten af "Fahrenheit (Indigo Prophecy)", hvilket naturligvis endte med, at jeg spillede og gennemførte det. Jeg er stadig ved at fordøje oplevelsen. Jeg var godt underholdt og følelsesmæssigt involveret, men generelt var det lidt af en blandet fornøjelse. Værst af alt var den repetitive dobbelttastshamren, der vækkede grufulde minder om de gamle olympiadespil til Amiga & C64, samt musebevægelserne når der skulle klatres og lign. Selve tastekombinationerne generede mig ikke synderligt, selv om brugen til dels forhindrede mig i at nyde de pågældende scener. Atmosfæren er god, og jeg elsker brugen af simultane synsvinkler skildret i multipaneler, som var det en levende tegneserie. Det gør mig heller ikke noget, at der mest af alt er tale om en interaktiv computeranimeret film med en tilsyneladende ret fastlagt handlingstråd, når nu det styrkes og berettiges af den følelsesmæssige fordybelse og hverdagspauserne, hvor man kan glane fjernsyn, gå på toilettet, spille guitar eller drikke sig bevidstløs (desværre ikke ustraffet).

Er der nogen, der har spillet "Omikron: The Nomad Soul" samt har lyst til at give deres mening til kende?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: