Så har jeg fået gennemført AC4, var ganske underholdt(det var ikke en kamp at komme igennem lige som 3'eren). Var dog noget overrasket over den bratte slutning. En ting jeg dog har savnet var de gåder som man skulle løse i 2'eren, de var noget kedelige i Black Flag. Nu det bare at sejle lidt rundt og få nogle trophies.
Men vi har jo før blevet skuffet over et nyt Alien spil, dog ser det ganske spændende ud, så fingers crossed, håber ikke det blir endnu et Colonial Marines suk.
Nåja og så har jeg kastet mig over sleeping dogs igen, herligt spil :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er du vimmer, det kommende Alien: Isolation ser skræmmende ud! Endelig kommer der et Alien-spil, der baserer sig på den overlegne første film frem for Camerons 'Nam in Space. Ingen skydvåben, én xenomorph, smalle korridorer, Geiger & Goldsmith, yes!
#17401 MoH 12 år siden
Nu det bare at sejle lidt rundt og få nogle trophies.
#17402 misuma 12 år siden
#17403 TP-DK 12 år siden
#17404 MoH 12 år siden
#17405 MoH 12 år siden
#17406 elwood 12 år siden
Men vi har jo før blevet skuffet over et nyt Alien spil, dog ser det ganske spændende ud, så fingers crossed, håber ikke det blir endnu et Colonial Marines suk.
Nåja og så har jeg kastet mig over sleeping dogs igen, herligt spil :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17407 Mikkel Abel 12 år siden
Cool. Er lige blevet færdig med Hitman: Absolution og satser på Sleeping Dogs bliver næste. :)
#17408 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17409 DarkLight 12 år siden
#17410 JannikAnd 12 år siden
[url= > Aliens[/url]