Gravatar

#17401 MoH 12 år siden

Så har jeg fået gennemført AC4, var ganske underholdt(det var ikke en kamp at komme igennem lige som 3'eren). Var dog noget overrasket over den bratte slutning. En ting jeg dog har savnet var de gåder som man skulle løse i 2'eren, de var noget kedelige i Black Flag.
Nu det bare at sejle lidt rundt og få nogle trophies.
Gravatar

#17402 misuma 12 år siden

Så fik man lige en beta-kode til Projekt Spark...til vores tussegamle computer...som endnu ikke er opdateret til Windows 8.1.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17403 TP-DK 12 år siden

Hvordan har du fået fat i sådan en fætter? Vidste slet ikke at det også udkommer til pc
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#17404 MoH 12 år siden

Du kan melde dig til på deres hjemmeside.https://joinprojectspark.com/
Gravatar

#17405 MoH 12 år siden

Gravatar

#17406 elwood 12 år siden

[url=]Fingers Crossed[/url]

Men vi har jo før blevet skuffet over et nyt Alien spil, dog ser det ganske spændende ud, så fingers crossed, håber ikke det blir endnu et Colonial Marines suk.

Nåja og så har jeg kastet mig over sleeping dogs igen, herligt spil :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17407 Mikkel Abel 12 år siden

elwood (17406) skrev:
sleeping dogs igen, herligt spil :)

Cool. Er lige blevet færdig med Hitman: Absolution og satser på Sleeping Dogs bliver næste. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17408 elwood 12 år siden

Det har nok den bedste hand to hand combat for et ja GTA ligende spil :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17409 DarkLight 12 år siden

Spændende, men en skam at Sony nu også introducerer services, som er år om at nå resten af verden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17410 JannikAnd 12 år siden

Er du vimmer, det kommende Alien: Isolation ser skræmmende ud! Endelig kommer der et Alien-spil, der baserer sig på den overlegne første film frem for Camerons 'Nam in Space. Ingen skydvåben, én xenomorph, smalle korridorer, Geiger & Goldsmith, yes!

[url= > Aliens[/url]

Skriv ny kommentar: