Er der nogen der ved om der er en måde at købe et PSN-kort (altså de der 200-400 kroners-kort) online så man får koden pr. mail eller er der en måde at bestemme sit eget beløb på?
Fremragende voice acting over hele linien, og såpillets stil ja leder tankerne hen på Double Fines Pchyconauts, men det har dog stadigvæk sin hel egen stil, velskrevet lille historie, og med en herlig obskør humor, der går fint i spænd med spillet.
Fedt at man kan opdage sådan små titler i ny og næ, glæder mig til og se mere fra deres hånd af i fremtiden :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej det er ganske ligetil sværest er nok mest hoved brudne, og de er igen ikke svære, det handler mest om og finde ud af, hvad folk skal bruge og så finde det for at komme videre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det et svært spil? Jeg trænger til et lille hyggespil og IKKE et svært spil.
[url= trailer for at give en idé om gameplay og visuelle stil[/url]
Tearaway skal jeg også selv ha kigget på, btw. Stick it to the man er også ude på PS Vita, hvis det er der man vil spille det til, jeg har dog ikke spillet den udgave, men det sku være præcis det samme bortset fra self. højer opløsning og det på ps3 og pc.
Har lige set lidt behind the scenes for at se, hvem der lagde stemmer til de forskellige fordi ja det er en ting der virkelig er ramt godt, elsker f.eks. psykologen, der har fundet ud af en metode til og gøre hans job lidt for nemt :)
Men ja sjovt lille spil tog vel et par timer om og spille det igennem.
#17391 Pécuchet 12 år siden
UK card:
https://www.gamepointsnow.com/
US card:
http://pointheaven.com/
#17392 Popeye 12 år siden
Du kan købe den på Amazon til £401 = cirka 3600 DKK.
#17393 frankdrebin 12 år siden
#17394 elwood 12 år siden
Fremragende voice acting over hele linien, og såpillets stil ja leder tankerne hen på Double Fines Pchyconauts, men det har dog stadigvæk sin hel egen stil, velskrevet lille historie, og med en herlig obskør humor, der går fint i spænd med spillet.
Fedt at man kan opdage sådan små titler i ny og næ, glæder mig til og se mere fra deres hånd af i fremtiden :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17395 misuma 12 år siden
Er det et svært spil? Jeg trænger til et lille hyggespil og IKKE et svært spil.
#17396 elwood 12 år siden
#17397 JannikAnd 12 år siden
#17398 misuma 12 år siden
#17399 elwood 12 år siden
[url= trailer for at give en idé om gameplay og visuelle stil[/url]
Tearaway skal jeg også selv ha kigget på, btw. Stick it to the man er også ude på PS Vita, hvis det er der man vil spille det til, jeg har dog ikke spillet den udgave, men det sku være præcis det samme bortset fra self. højer opløsning og det på ps3 og pc.
Har lige set lidt behind the scenes for at se, hvem der lagde stemmer til de forskellige fordi ja det er en ting der virkelig er ramt godt, elsker f.eks. psykologen, der har fundet ud af en metode til og gøre hans job lidt for nemt :)
Men ja sjovt lille spil tog vel et par timer om og spille det igennem.
#17400 DarkLight 12 år siden
Forøvrigt så er den canadiske pund nede i 5, så man kan få spil og diverse på blandt andet videogamesplus for 300 kroner.