Gravatar

#17431 The Insider 12 år siden

#17430, kan ikke forestille mig andet. Altså region 1-dvd'er og Region A BD'er (heldigvis er de fleste BD-skiver regionsfri).
War. War never changes.
Gravatar

#17432 frankdrebin 12 år siden

Nu vil det kun være BD skiver jeg skal afspille på min PS4, da jeg har en DVD afspiller ved siden af.. Men kan lige umiddelbart se at mange af mine BD skiver har et region B mærke på bagsiden :(

Hvordan kan man se om det er en regionsfri BluRay udgivelse man har?
Gravatar

#17433 MoH 12 år siden

PS4 er ikke region låst.
Gravatar

#17434 elwood 12 år siden

På BD film området er den da hel sikkert, og også DVD det er kun BD spil der ikke er region låst eller dvs. det er faktisk op til udviklerne selv om de vil låse deres spil ligesom med PS3'en.

Nogle få spil har været låst f.eks. det dersens Persona kampspil der udkom på et tidspunkt.

Men det er meget sjældent de har gjort det som sagt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17435 The Insider 12 år siden

#17434, netop. PS4'eren er 100% sikkert regionslåst på filmfronten, ligesom alle deres tidligere konsoller var det. Men bare rolig frankdrebin - mange film er ikke regionslåste på trods af logoet på bagsiden. liesinc var engang det bedste site til regionsinfo (http://bluray.liesinc.net/), men det er vist ikke blevet opdateret længe. Google er din ven!
War. War never changes.
Gravatar

#17437 elwood 12 år siden

Area5 Gutterne er tilbage, eller dvs. de vil gerne men prøver kickstarter vejen, med en tv like serie omkring spilverden, hvor de vil komme ind på mange forskellige emner.

Area5 gutterne er dem bag det tidligere CO-OP webseries, samt The 1Up show, som de var med til og starte fleste af dem, et af de første rigtig gode gaming programs på nettet. samt diverse Behind the scenes stuff f.eks. Grounded: Making of The last of us

De får da lige en lille skilling herfra, da jeg altid har holdt meget af deres arbejde, go vil rigtig se emre fra dem.

Outerlands: Season One
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17438 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg fik spillet lidt Thief hos Namco forleden, og jeg er desværre ikke imponeret. Nu kan jeg ikke udtale mig om historien, da det kun var en bane det drejede sig om, så denne kan sagtens give oplevelsen et enormt løft. På trods af at det var ps4-versionen jeg spillede, så grafikken ikke særlig next gen agtig ud, og spillet virkede meget som Thief-kopien Dishonored - bare mindre sjovt. Banen var meget lineær, kampsystemet trivielt og mulighederne sparsommelige. Jeg håber sateme at spillet udarter sig meget anderledes i sidste ende, for det er et af de spil, jeg ser mest frem til i år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17439 Kyllingebenet 12 år siden

Lord Beef Jerky (17438) skrev:
Jeg fik spillet lidt Thief hos Namco forleden, og jeg er desværre ikke imponeret. Nu kan jeg ikke udtale mig om historien, da det kun var en bane det drejede sig om, så denne kan sagtens give oplevelsen et enormt løft. På trods af at det var ps4-versionen jeg spillede, så grafikken ikke særlig next gen agtig ud, og spillet virkede meget som Thief-kopien Dishonored - bare mindre sjovt. Banen var meget lineær, kampsystemet trivielt og mulighederne sparsommelige. Jeg håber sateme at spillet udarter sig meget anderledes i sidste ende, for det er et af de spil, jeg ser mest frem til i år.

Jeg ville virkelig gerne være hypet på Thief, men er det stik modsatte. :/ Synes generelt at trailers og gameplay har budt på en middelmodig oplevelse, synes heller ikke, at grafikken ser speciel tiltalende ud. Men jeg ville virkelig gerne have, at det blev en god titel!
Mental striptease..
Gravatar

#17440 HonoDelLoce 12 år siden

Fik i går endelig fingre i min PS4.

Det blev ikke til så forfærdeligt meget, jeg fik spillet i går, da der jo også lige skulle plejes familiære forhold og den slags, men jeg fik dog prøvet en lille smule af både Resogun og Don't Starve.

Resogun prøvede jeg bare en bane af, og det virkede mig meget fornøjeligt.

Don't Starve, derimod, synes jeg måske, jeg manglede lidt introduktion til. Det virker meget hyggeligt og interessant, men det er dælme da godt nok learn-by-doing (med mindre jeg gik fuldstændig glip af et eller andet?). Jeg kunne dog rigtig godt lide det, og jeg glæder mig til at lege lidt videre med det senere i dag.

Fik også lige hurtigt installeret FIFA (genialt, at man lige kan spille en kick-off-kamp mens det installerer og henter opdatering ! :) ) og her er jeg super fornøjet, for jeg er en af dem, der i mange år har brokket mig gevaldigt over tilskuerne og stemningen på stadion under kampene, så det gør mig så absolut intet, at EA har valgt at bruge en del af deres fokus der. Det skal jeg nok få rigtig rigtig rigtig mange timer til at gå med :D

Havde egentlig besluttet mig for, at jeg ville vente med at sætte PS4'en til inden jeg var færdig med AC4 på PS3, men kunne s'gu ikke dy mig. Så nu overvejer jeg at smide de der små hundrede kroner efter en opgradering til PS4-versionen og starte forfra :D Har hørt, at det ser ENDNU bedre ud på PS4 (hvilket jeg da også kun kan forestille mig er tilfældet), og så flot, som jeg synes, det var på PS3, så må det næsten være et must-have :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: