Gravatar

#17441 elwood 12 år siden

Det er også lige så meget den højre framerate vil jeg gætte på, har selv gennemført det på pc, og har prøvet ps3 udgaven, og der er en mærkbar forskel i framerate, som også gør en hel del for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17442 MoH 12 år siden

Velkommen i klubben ;)
Ja Don't starve er lidt svært at komme i gang med da man bliver nød til at prøve sig frem, men det er hyggeligt nok når man kommer lidt ind i det.

Har kun spillet AC4 på PS4 så kan ikke sammenligne det, men synes det er et rigtig flot spil.
Gravatar

#17443 Snaden 12 år siden

Wow...Thief og Alien : Isolation ser begge ud til at blive fremragende! Det er ligefør at jeg ønsker jeg havde en PS4. Nå, men en PS3 er vel også ganske udmærket....
Gravatar

#17444 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har set AC4 på både ps3 og ps4, og det er bestemt en opgradering værd!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17445 MoH 12 år siden

Nogen herinde som har prøvet at handle ved www.g2a.com?
Gravatar

#17446 Highland Park 12 år siden

Ha! Netop som jeg troede, at "The Sword"-missionen i "Thief Gold" ikke ville byde på flere bizarre overraskelser, havnede jeg i kæmpens bolig. For pokker hvor er det syret - alene overgangen er en oplevelse i sig selv; at opdage at det bassin man lige er kravlet op på kanten af rent faktisk er en vask, og at de kæmpestore genstande i bunden er knive!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17447 The Insider 12 år siden

Haha, det kan jeg slet ikke huske! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17448 Highland Park 12 år siden

Har du spillet "Thief Gold"? Det er nemlig ikke med i den originale udgave.

Det er en svimlende fornemmelse at klatre rundt på inventaret og kigge ned vel vidende, at man ikke kan overleve et fald. Der er så højt til loftet, at hvis du affyrer en pil lige op i luften, så vender den tilbage ca. 5 sekunder senere!
Desuden er det pissesvært at ramme en vagt på så lange afstande med en traditionel pil.

Jeg har i øvrigt lige lavet mit første knockout "while airborne"! :D Jeg anede ikke, at de medtager den slags i statistikken.

PS: Måske dukker indlægget op to gange. Der skete intet, da jeg indsendte det første gang, og jeg har ikke i sinde at vente... :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17449 The Insider 12 år siden

Yes, det er Gold-udgaven, jeg selv har liggende, og som jeg i sin tid spillede igennem :-) Men har ikke rørt det i mange, mange år. Et gensyn bliver dog mere og mere tiltalende! Særligt ovenpå din knockout-kommentar - der var intet bedre end at snige sig rundt i skyggerne og levere et veltilrettelagt blackjack-slag!

War. War never changes.
Gravatar

#17450 elwood 12 år siden

[url=]Så er det i dag Broken Age er ude for non bakers[/url]

Har gennemført Act 1, for par uger siden.
Puzzles er måske en tand for nemme, men Tim Schafer har allerede lovet det blir mere udfordrene i Act 2, med det sagt, så er det visuelle fantastisk, Art Direction er en fryd for øjet, og humor'en synes jeg også nærmer sig de gode gamle dage med adventure genren.

Der er ingen tvivl om det er et Tim Schafer spil, og ham og hans folk, elsker genren, og det ses tydeligt. Castet er vidunderligt, der er sågar folk fra hans tidligere spil også, og Peter McConnell's musik understøtter spillet godt, og der er flere steder, hvor det ku være taget ud af et klassisk Monkey Island spil, hvilket ikke er så mærkeligt da han er manden bag musikken til Sam and Max Hit The Road, Monkey ISland 2, DOTT, Full Throttle, osv.

Kan man li Adventure games, er jeg overbevist om man vil smile over og sidde med et nyt fra en af mestrene selv, efter så mange års ventetid.

Glæder mig satme til Act 2!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: