#17503: "Octodad"-indslaget er klart det sjoveste. "Fred Astaire on acid". :D
Det er skønt at se dem spille "Ken Griffey, Jr. Presents MLB" og høre anekdoterne om, hvor nørdet et forhold hans far har haft til det spil.
#17511: Ikke at forglemme de mange weekend-Valentine-tilbud. Jeg har selv lige gennemført "Planescape: Torment" - det er uden tvivl en af de mest fascinerende, velskrevne og dybt personlige rollespil, jeg har haft fornøjelsen af at leve mig ind i.
[quote= "You're up" Paul: "Well... Europe?" Dan: "You're up!" Paul: "Oh! Erm... You... I thought you were just randomly naming continents. I didn't know what you were doing." [/quote] :D
Så er The Last of us:Left Behind gennemført. Det var sgu ganske fornøjeligt at komme tilbage til Ellie.
+1
Jeg synes også det fungerede rigtig godt. Jeg var lidt bekymret om spillet ville være noget ved nu når man godt kendte historiens udfald, og jeg synes egentlig også at de havde fortalt det de kunne med og om Ellie. Men der var alligevel lidt mere og fortælle og det er en rigtig fin afrunding på The Last of Us.
Og så var jeg positivt overrasket over at spillet ikke kun var en prequel. Men at man faktisk også fik udfyldt lidt mere af historien fra hovedspillet.
Det eneste jeg ikke var helt tilfreds med er det endelige "opgør" hvor jeg synes spillet smider lidt for mange fjender efter dig på en gang. Det var egentlig heller ikke fordi det var super svært, jeg spillede på hard og døde kun to gange, men der var bare andre dele af spillet jeg fandt mere interessant. Det lykkedes mig faktisk også at udnytte AI'en i den sidste kampsituation, så det ødelagde lidt af spændingen.
Det var til gengæld super fedt at man kunne bruge de inficerede mod de menneskelige fjender og om noget vil jeg måske have ønsket at det have spillet en lidt større rolle i spillet.
Men alt i alt var det super fedt og et fint punktum for The Last of Us. De behøver ikke at lave det til en franchise for min skyld. Jeg håber faktisk at de lader det stå alene.
Nogen som har læst tegneserien der kom før TLOU spillet?
Omhandler også Ellie og hendes ven, blot nysgerrig.
Ja. Den er faktisk rigtig fin. Den fortæller meget kort om hvordan Ellie mødte Riley og lidt andet. Der er faktisk lidt referencer til tegneserien i Left Behind.
Hvis man kunne lide spillet kan den godt anbefales.
Her er ign's spoilercast for Left Behind med Neil Druckman og Bruce Straley. Den indeholder selvfølgelig spoilers, så vent med at se den til efter at man har gennemført spillet: http://www.ign.com/articles/2014/02/14/the-last-of...
#17511 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17512 Highland Park 12 år siden
Det er skønt at se dem spille "Ken Griffey, Jr. Presents MLB" og høre anekdoterne om, hvor nørdet et forhold hans far har haft til det spil.
#17511: Ikke at forglemme de mange weekend-Valentine-tilbud. Jeg har selv lige gennemført "Planescape: Torment" - det er uden tvivl en af de mest fascinerende, velskrevne og dybt personlige rollespil, jeg har haft fornøjelsen af at leve mig ind i.
#17513 Highland Park 12 år siden
Paul: "Well... Europe?"
Dan: "You're up!"
Paul: "Oh! Erm... You... I thought you were just randomly naming continents. I didn't know what you were doing." [/quote] :D
#17514 MuManden 12 år siden
#17515 Giraffen 12 år siden
+1
Jeg synes også det fungerede rigtig godt. Jeg var lidt bekymret om spillet ville være noget ved nu når man godt kendte historiens udfald, og jeg synes egentlig også at de havde fortalt det de kunne med og om Ellie. Men der var alligevel lidt mere og fortælle og det er en rigtig fin afrunding på The Last of Us.
Det eneste jeg ikke var helt tilfreds med er det endelige "opgør" hvor jeg synes spillet smider lidt for mange fjender efter dig på en gang. Det var egentlig heller ikke fordi det var super svært, jeg spillede på hard og døde kun to gange, men der var bare andre dele af spillet jeg fandt mere interessant. Det lykkedes mig faktisk også at udnytte AI'en i den sidste kampsituation, så det ødelagde lidt af spændingen.
Det var til gengæld super fedt at man kunne bruge de inficerede mod de menneskelige fjender og om noget vil jeg måske have ønsket at det have spillet en lidt større rolle i spillet.
Men alt i alt var det super fedt og et fint punktum for The Last of Us. De behøver ikke at lave det til en franchise for min skyld. Jeg håber faktisk at de lader det stå alene.
#17516 elwood 12 år siden
Omhandler også Ellie og hendes ven, blot nysgerrig.
#17517 Giraffen 12 år siden
Ja. Den er faktisk rigtig fin. Den fortæller meget kort om hvordan Ellie mødte Riley og lidt andet. Der er faktisk lidt referencer til tegneserien i Left Behind.
Hvis man kunne lide spillet kan den godt anbefales.
#17518 Giraffen 12 år siden
http://www.ign.com/articles/2014/02/14/the-last-of...
#17519 elwood 12 år siden
Ok jeg fik sådan et udpluk af den i min collectors tinghy da jeg fik TLOU back then nemlig.
#17520 elwood 12 år siden
13min+?start=0" allowfullscreen width="360" height="204"> gameplay intro demo