Yes! Dan Ryckert, fra Gameinformer, er tilbage med en række videoer hvor han spiller spil med hans far som hader videospil. Sidste år lavede de noget lignende med bl.a. Heavy Rain og en række andre spil og nu er det Beyond: Two Souls som det går ud over:
Area5's video Projekt blev kickstartet, så nu glæder jeg mig til endnu en Season CO-OP, samt deres nye Dokumentar serie, omkring spilkulturen og folkene.
Hypen kommer vidst mest fra COD folk der trænger til noget nyt, men ja synes det så ganske fint ud, dog tror jeg at jeg foretrækker og være til fods, ud fra det jeg kan se ens Mech blir vidst sprunget i luften ganske kvikt, hvis man ikke rigtig når og dodge rockets.
Håber blot det kan hackes til noget LAN, går bare som standard udfra alt MP i da ikke er med LAN support.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17501 elwood 12 år siden
Der diskuteres også spil længde, og det og tage chancer.
Men må sku beundre de kære Naugthy Dogs.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17502 elwood 12 år siden
#17503 Giraffen 12 år siden
Der er også andre videoer med The Last of Us etc.
#17504 elwood 12 år siden
Outerlands
Dem og så Giantbomb er nok mine to farvoritter med video content, de har hver deres styrker.
#17505 MuManden 12 år siden
Nu skal den bare downloade de godt 5 GB. Håber den lever op til forventningerne :D
#17506 elwood 12 år siden
#17507 MoH 12 år siden
#17508 elwood 12 år siden
Håber blot det kan hackes til noget LAN, går bare som standard udfra alt MP i da ikke er med LAN support.
#17509 MoH 12 år siden
#17510 elwood 12 år siden
Ingen beta invite her ved mig, men jeg er nu heller ikke en af dem der står forrest i kø'en når det kommer ud, men vil da tjekke det ud ved lejlighed.