Gravatar

#17541 squid delicious 12 år siden

Ved ikke om det har været oppe før, men blev lige blæst væk af traileren til Hello Games' nye spil [url= Man's Sky[/url]
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#17542 elwood 11 år siden

Modder har lavet Mouse interface til Grim Fandango!

Damm, det skal vidst fejres med en genspilning af denne klassiker.

[url=

Yep jeg skrev lidt om det også dengang den blev vist på Gamertrailers Horrible show VGX. Men det ved og være godt stk. tid siden.

Men ser ganske spændende ud, og ret overraskende når man tænker på det er udviklerne bag Joe Danger, et andet fornøjeligt lille spil, som står bag
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17543 Kyllingebenet 11 år siden

Shit jeg overvejer, at gå ned og hente det nye Donkey Kong Country. :D
Mental striptease..
Gravatar

#17544 MuManden 11 år siden

Kom lige til at tænke på om ikke der var en form for en IMDB side, bare med computerspil i stedet for? :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17545 elwood 11 år siden

Ikke rigtig, men du kan slå spil op på IMDB også jo, og få lidt info om f.eks. Voice cast, en ting jeg bruger en del, hvis der lige er en jeg ikke kan høre hvem er f.eks.
Gravatar

#17546 elwood 11 år siden

Thief blir desværre slagtet! jeg vil dog stadigvæk gerne prøve det selv, og venter også på nogle af mine faste reviewer og gamefolk, får fingrene i det

Men umiddelbart ja så har dets lange development tid ikke gavnet det, havde håbet, men det er ingen Looking Glass title.
Gravatar

#17547 Kyllingebenet 11 år siden

elwood (17546) skrev:
Thief blir desværre slagtet! jeg vil dog stadigvæk gerne prøve det selv, og venter også på nogle af mine faste reviewer og gamefolk, får fingrene i det

Jeg læste anmeldelserne tidligere, (ign og gamereactor har også fået dem op), og besluttede mig for at gå ned i gamestop og annullere min forudbestilling - og kom hjem med det nye Donkey Kong Country til WiiU i stedet for.

Må ærlig indrømme, at selv om jeg er Sony fanboy, så har jeg indtil videre haft størst glæde af min WiiU end min PS4. Håber sandelig snart, at der dukker noget ordentligt op, og jeg er ikke engang interesseret i Second Son.
Mental striptease..
Gravatar

#17548 The Insider 11 år siden

Suk! Gamespot giver også kun 6/10 :-( Trist at en af spilhistoriens største franchiser får en så kedelig adrenalinindsprøjtning... Men det lyder til, at jeg skal i gang med mit plomberede "Dishonored"-spil!
War. War never changes.
Gravatar

#17549 elwood 11 år siden

Og Grim Fandango!
Gravatar

#17550 elwood 11 år siden

Area5 og Sony har nu gjort Grounded the making of the last of us tilgængelig for alle.

Area5 er tidligere folk fra 1up, der stod bag The 1-up show, og senere hen gik de så sammen og dannede Area5, og lavede CO-OP showet, som fortsatte stilen, har altid godt kunne li deres stil, og filmning, samtidig så lavede de også forskellige fantastiske dokumentare, og nu er The last of us dokumentaren tilgængelig for alle, den gir et spændende blik ind i processen med spillet, og er self. fyldt med spoilers, så hvis man endnu ikke har gennemført det, skal man vente med og se den, hvis man agter og spille det.

[url= The making of the last of us[/url]

De blev også for nylig finaced via. Kickstarter så de skal i gang med og lave en ny serie omkring spilkulturen og folkene, Outherlands, som jeg ser meget frem til, plus en ny season af CO-OP.

Skriv ny kommentar: