Har lige begyndt og se lidt WTF is Thief, og uanset, al den dårlige kritik, så må jeg give udviklerne ros for at ha lavet en så customizeable difficult settings, du kan slå alt hjælpemidler fra, deaktiver quicksave osv. Det gir mulighed for at folk kan spille præcis som de vil.
At spille så desværre ikke er så godt er en anden ting, men det med difficult settings, det sku godt udtænkt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url=]Fint indlæg af Total Biscuit omkring spilkritik, og dem som anmelder dem, og vigtigheden af deres mening for en, som egentlig også fint kan bruges i film anmeldelser[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå South Park: The Stick of Truth bliver åbenbart censoret i Europa. Det er en virkelig uheldig tildens. Multiplayer delen i The Last of Us blev også censoreret i Europa, singlepayer er dog urørt, men alligevel en trist retning.
Kan man egentlig godt spille amerikanske ps3 spil på en europæisk ps3? Jeg overvejer seriøst at importere spillet, da jeg er træt af censor og jeg gider ikke betale hundrevis af kroner for et voldtaget, hov skrev jeg voldtaget, jeg mente selvfølgelig censoreret, værk.
#17553, yes, du kan sagtens importere spil. Der er ingen regionslås på PS3-spil. Jeg har også selv købt et par titler fra Amazon.com - såsom "The Walknig Dead" på skive, der ikke kunne fås herovre :-)
#17553, yes, du kan sagtens importere spil. Der er ingen regionslås på PS3-spil. Jeg har også selv købt et par titler fra Amazon.com - såsom "The Walknig Dead" på skive, der ikke kunne fås herovre :-)
Tak for det hurtige svar. Så bliver South Park importeret.
Desuden har The Stick of Truth en aldersrating på 18 år så det er jo alligevel rettet mod voksne. Jeg har aldrig forstået idéen i at censorer værker der er rettet mod et voksent publikum. De skyldige er jo de butikker, og forældre, som lader børn købe voldelige spil. Og for at være helt ærlig så er South Park ingen gang så slem på den konto. Men hvis et spil med en aldersrating på 18 år alligevel skal censoreres, så kan vi jo ligeså godt fjerne aldersratingen helt og censorere alle værker indtil alle kan spille dem.
#17551 elwood 11 år siden
At spille så desværre ikke er så godt er en anden ting, men det med difficult settings, det sku godt udtænkt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17552 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17553 Giraffen 11 år siden
Kan man egentlig godt spille amerikanske ps3 spil på en europæisk ps3? Jeg overvejer seriøst at importere spillet, da jeg er træt af censor og jeg gider ikke betale hundrevis af kroner for et voldtaget, hov skrev jeg voldtaget, jeg mente selvfølgelig censoreret, værk.
Censur var noget der hørte til i nazityskland.
#17554 The Insider 11 år siden
#17555 The Insider 11 år siden
#17556 Giraffen 11 år siden
Tak for det hurtige svar. Så bliver South Park importeret.
#17557 Giraffen 11 år siden
#17558 MMB 11 år siden
Uha, det havde jeg slet ikke hørt. Hvordan er multiplayer-delen censureret?
#17559 Giraffen 11 år siden
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-05-naugh...
Det har skruet voldsomt ned for blod, hoveder der bliver skudt af og fjernet det meste gore og lignende. "Heldigvis" gælder det kun multiplayer.
#17560 MMB 11 år siden
Tak for linket! :)