Gravatar

#17561 elwood 11 år siden

The Insider (17554) skrev:
yes, du kan sagtens importere spil. Der er ingen regionslås på PS3-spil. Jeg har også selv købt et par titler fra Amazon.com - såsom "The Walknig Dead" på skive, der ikke kunne fås herovre :-)

Det er op til udviklerne selv, men heldigvis er der kun få tilfælde, virkelig få, hvor der er sket noget med region låsning af spil, Persona kamp spillet til PS3 var et af dem, som var låst f.eks. så almen tale er at der ikke er regions lås på spilne, men der er en mikro chance for nogle udvikler vælger og gøre det, men det er meget sjælden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17562 The Insider 11 år siden

Ah okay, didn't know!
War. War never changes.
Gravatar

#17563 elwood 11 år siden

Det heller ikke noget man rigtig snakker om, fordi det er så yderst sjælden.
Gravatar

#17564 elwood 11 år siden

Sjovt nok kun konsol udgaven der censures, pc udgaven sku være intakt, så vidt jeg ved.
Gravatar

#17565 JannikAnd 11 år siden

Efter sigende skulle det dreje sig om syv scener af ca. 20 sekunders varighed, hvor størstedelen omhandler anal penetrering. Heldigvis har Stone og Parker fået lov til at stå for den kreative del af censuren, således at scenerne i de australske udgaver vil blive skiftet ud med grædende koaler. Jeg stoler på, at de to skabere nok skal smøre tykt på de censurerede udgaver.
Gravatar

#17566 MuManden 11 år siden

Hahaha, grædende koaler, det lyder sgu sjovt :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17567 elwood 11 år siden

De blir udskiftet med en text beskrivelse af hvad som sker i scenerne, og så et billede af en grædende Koale, så vidt jeg kan læse mig til.
Gravatar

#17568 Giraffen 11 år siden

JannikAnd (17565) skrev:
Efter sigende skulle det dreje sig om syv scener af ca. 20 sekunders varighed.

Hver især. Så det ender med at blive lige under 3 minutter i alt og to af de scener som bliver bortcensureret er et mini spil, som jeg går ud fra bliver fjernet fuldstændig fra alle udgivelser, på nær den amerikanske udgave og måske pc udgaven. Men jeg er ikke sikker på om pc udgaven slipper for censur endnu.

Det mærkelige med censuren er dog at det tyder på at det eftersigende er Ubisoft som har valgt at censurere spillet. De behøves faktisk ikke at gøre det, da spillet alligevel ville være udkommet og censuren ændrer heller ikke på spillets høje aldersrating på 18 år, så jeg kan virkelig ikke se meningen i det. Hvis man vil censurere et South Park spil fordi man er bange for at det vil være stødende, så skal man altså heller ikke udgive det. De to ting hænger ikke sammen i min verden.

Jeg har i hvert fald væsentlig mindre tiltro til Ubisoft nu end jeg havde før.

Og det kan godt være at de tekster/billeder som Matt og Trey indsætter som erstatning er sjove, men jeg vil altså gerne opleve spillet som de oprindeligt have tænkt det skulle opleves. Så derfor vælger jeg at importere spillet, og så kan jeg altid se de alternative versioner på youtube bagefter.

Gravatar

#17569 elwood 11 år siden

Pc udgaven er ikke censuret, det er kun konsol udgaven der omtales.
Gravatar

#17570 MoH 11 år siden

Håber der er en som kan hjælpe mig.

Spillede et computerspil som barn hvor man er en and som skal væk fra en ø. Fjenderne på øen er planter som kan skyde (eller noget i den stil). For at komme væk fra øen skal man samle dele til at bygge en tømmerflåde.

Nogen som har en idé om hvad det spil hedder?

Skriv ny kommentar: