Selv om jeg self. helst vil se Rocksteady lave noget hel nyt, som de nok også kommer til efter det her, så glæder jeg mig nu til og se deres nye Batman titel, og noget ku tyde på der måske snart kommer ny info, måske.
Selv om jeg self. helst vil se Rocksteady lave noget hel nyt, som de nok også kommer til efter det her, så glæder jeg mig nu til og se deres nye Batman titel, og noget ku tyde på der måske snart kommer ny info, måske.
Jeg gætter på at det er noget ala Arkham Ashes, eftersom Azrael rendte rundt i Arkham og legede gemmeleg med batman. Håber dog også mere fra Hush, Scarecrow, Ras a guhl og Clayface som var forsvundet fra "the crime scene".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Castlevania Lords of Shadows 2 har en funktion til og slå QTE's fra, det er ret munter og se, sekvenserne, der eller sku være QTE's bare blive udført automatisk, også lidt skørt og se, but still fed feature :)
Rocksteady's Batman spil sku efter rygterne foregå the Silver Age of DC comics from the 1950s. Men intet er bekræftet endnu, blot at diverse press folk har været inviteret ud for og se deres nye spil i løbet af sidste år.
Gætter på Game informer får det første officielle scoop på det, som de altid gør med de hel store titler her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvor importerer du/I fra? Når jeg importerer film fra Amazon.com sendes de oftest fra europæiske lande. Jeg har dog mine tvivler mht. spil, da der tydeligt står, at jeg kan forvente at blive toldet, når jeg smider dem i kurven...
#17581 elwood 11 år siden
Batman titel, og noget ku tyde på der måske snart kommer ny info, måske.
Link
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17582 MoH 11 år siden
#17583 Kyllingebenet 11 år siden
Gad godt, at de lavede et TMNT spil, som der var rygter om engang.
#17584 elwood 11 år siden
Men jeg tager mod, hvad som helst fra de talentfulde folk.
#17585 Batsy 11 år siden
#17586 elwood 11 år siden
Rocksteady's Batman spil sku efter rygterne foregå the Silver Age of DC comics from the 1950s. Men intet er bekræftet endnu, blot at diverse press folk har været inviteret ud for og se deres nye spil i løbet af sidste år.
Gætter på Game informer får det første officielle scoop på det, som de altid gør med de hel store titler her.
#17587 elwood 11 år siden
#17588 JannikAnd 11 år siden
#17589 Giraffen 11 år siden
#17590 JannikAnd 11 år siden