Gravatar

#17591 Giraffen 11 år siden

JannikAnd (17590) skrev:
Hvor importerer du/I fra? Når jeg importerer film fra Amazon.com sendes de oftest fra europæiske lande. Jeg har dog mine tvivler mht. spil, da der tydeligt står, at jeg kan forvente at blive toldet, når jeg smider dem i kurven...

Amazon.com

Jeg ved også godt at det bliver lidt dyrere end normalt, men forhåbentlig bliver den ikke snuppet i tolden. Men hvis du har en nogenlunde PC lyder det vist til at det er den billigste løsning. Desværre har jeg kun en laptop og den duer ikke til spil.
Gravatar

#17592 squid delicious 11 år siden

Har også bestlit min fra amazon.com.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#17593 JannikAnd 11 år siden

Ok. I må meget gerne melde ud, om I slipper for told, når I modtager. Og også meget gerne, om spillet sendes fra staterne eller et europæisk land.
Gravatar

#17594 The Insider 11 år siden

#17593, som jeg har skrevet andetsteds, så er mine tre seneste Amazon.com-bestillinger blevet opsnappet i tolden, så jeg tør ikke bruge dem mere.
War. War never changes.
Gravatar

#17595 squid delicious 11 år siden

Jeg kan se at spillet er sendt fra Phoenix.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#17597 elwood 11 år siden

Kan i øvrigt anbefale Black friday 3 parts episoden, hvis ikke man har set den endnu, da den leder direkte op til spillet, Comedy Central viste i går de 3 afsnit samt launch traileren for at fejre udgivelsen.

Hmm Kotaku, ser ud til og ha en del problemer med spillet.

Kotaku

Xbox360, Pc og PS3 nævnes også omkring andre ting, men som han skriver, det er ikke alle han har snakket med som har haft samme problemer.

During the ten hours I spent playing Stick of Truth, I ran into dozens of glitches ranging from minor to major. Sometimes my main character would pop in and out of cut-scenes. Sometimes the music would randomly stop playing during boss fights. Once I loaded up an old save file and learned that my newer file—saved manually, not via an auto-save that might have been overwritten—had suddenly disappeared.

Worst of all, playing the game on Xbox 360 led to constant stuttering that made the whole game feel one turbulent airplane ride. I wanted to take a Dramamine after playing.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17598 elwood 11 år siden

Men det virker nu som bugs, der relativt nemt kan patches.

GiantBombs Alex Narvarro, er også begejstret.
Link
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17599 JannikAnd 11 år siden

Så er Rocksteadys Arkham Knight officielt! Og heldigvis forlyder det, at det udelukkende er til PC og next-gen konsoller:

WB has announced Arkham Knight via this month's Game Informer. It'll be a big open world Gotham featuring Scarecrow, Penguin, Two-Face, Harley Quinn, and a driveable Batmobile. Out for PC, Xbox One, and PS4 later this year.
Gravatar

#17600 HonoDelLoce 11 år siden

JannikAnd (17599) skrev:
Så er Rocksteadys Arkham Knight officielt! Og heldigvis forlyder det, at det udelukkende er til PC og next-gen konsoller:

WB has announced Arkham Knight via this month's Game Informer. It'll be a big open world Gotham featuring Scarecrow, Penguin, Two-Face, Harley Quinn, and a driveable Batmobile. Out for PC, Xbox One, and PS4 later this year.

Glæder mig ad helvedes til at se det på PS4! Er så ked af, at det sidste spil ikke kommer til nextgen.. Det ender nok med, at jeg slet ikke får det prøvet :/
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: