Ja ok, men jeg tænker ikke der er nogen her inde fra som ikke ville det ud fra de kommentar der var omkring spillet da det kom frem, men jep også non censored her, pt. har det kun været Alien Probe scenen, hvor jeg har været glad for det ikke er censored, for deter ganske munter fundet på men mest det som leder op til den.
Btw. kom til Canada i går og ja ingen spoilers, men damm det er fedt det som sker der, blev ret overrasket, og grinte så de første fem min. :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17671 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17672 elwood 11 år siden
[url=]Tror det er best bare og se det, måske har man ikke hel samme forhold til karakterne bagefter :)[/url]
Obs. ingen spoiler til Left Behind, men nok en del til TLOU til de få der ikke har gennemført det endnu.
#17673 elwood 11 år siden
Der ses på Animationen af Batman, samt lidt kort info, om nye moves, og så snakkes der cinematics.
Næste update 12. Marts
#17674 Giraffen 11 år siden
#17675 elwood 11 år siden
#17676 Giraffen 11 år siden
Det kan meget vel være det spil jeg ser mest frem til i år, ud over South Park selvfølgelig.
#17677 Giraffen 11 år siden
Folk som ikke har en god nok PC og ikke gider vente ekstra lang tid på at spille det eller betale lidt ekstra for at importere det.
#17678 elwood 11 år siden
Btw. kom til Canada i går og ja ingen spoilers, men damm det er fedt det som sker der, blev ret overrasket, og grinte så de første fem min. :)
#17679 MoH 11 år siden
#17680 elwood 11 år siden