Det lyder jo altsammen meget fint, men hvis spillet så ender med og være bugfyldt, blir det ret komisk udtalelse, men jeg glæder mig fortsat og, lyder til der stadigvæk er megen fokus på stealth, selv om seneste trailer næsten kun gav indtryk af all out action.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep jeg har godt vidst der var stealth, bare ikke i hvor stor grad, og dyb grad, hver gang man så trailers var det stortset altid det her baw kapoww slinding car hoods TJ. Hocker style, and exsplosions :)
Og så synes jeg det ku være munter hvis de lavede en being a jackass video, hvor de bare ødelægger dagen for indbygerne, med og forårsager trafik proper, følger folk hvis bank konto man lige har tømt, og ser deres reaktion, and stuff like that, det er sådan noget jeg regner med og sku lege med første gang, se, hvor meget kaos man kan lave :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lyder squ lovende! Glæder mig at køre i gothams gader og evt smide Burtons, Nolans og 1960'er batman hoved temaerne på når jeg leder efter riddler trophies :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Så er Stick of Truth gennemført. Et herligt spil, der uden tvivl er det sjoveste jeg har haft fornøjelsen af at spille. Der er lagt så fandens meget fan-service ind i spillet, at man tror det er løgn. Spillets længde, omend kort, synes jeg er ganske passende. Spillets sjove øjeblikke giver en lyst til at genspille det hele igen. For hardcore entusiaster er der ikke noget specielt at komme efter, men hvis man er fan af South Park, kan man ikke komme uden om det.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
#17661 MoH 11 år siden
Og det bliver bare bedre og bedre ;)
Det er helt klart det spil der har fået mig til at grine mest.
#17662 elwood 11 år siden
The last of us på vej som film
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17663 elwood 11 år siden
Det lyder jo altsammen meget fint, men hvis spillet så ender med og være bugfyldt, blir det ret komisk udtalelse, men jeg glæder mig fortsat og, lyder til der stadigvæk er megen fokus på stealth, selv om seneste trailer næsten kun gav indtryk af all out action.
#17664 Lord Beef Jerky 11 år siden
#17665 elwood 11 år siden
Og så synes jeg det ku være munter hvis de lavede en being a jackass video, hvor de bare ødelægger dagen for indbygerne, med og forårsager trafik proper, følger folk hvis bank konto man lige har tømt, og ser deres reaktion, and stuff like that, det er sådan noget jeg regner med og sku lege med første gang, se, hvor meget kaos man kan lave :)
#17666 elwood 11 år siden
#17667 Batsy 11 år siden
Lyder squ lovende! Glæder mig at køre i gothams gader og evt smide Burtons, Nolans og 1960'er batman hoved temaerne på når jeg leder efter riddler trophies :D
#17668 squid delicious 11 år siden
#17669 elwood 11 år siden
#17670 MoH 11 år siden