Efter og ha v;ret til denof War 2 og damm det spil er genialt, har lige netop gennemført et ret hmm ja Organisk level kan man vel kalde det, det var så bad ass lavet.
Damm jeg er glad for den spilserie her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hmm filmz opføre sig sært lige pt. men det korte af det lange var jeg lige har spillet Gears of War 2 lidt mere.
Og det var et meget organisk level, hvor der ja ikke manglede blod, en god omgang action.
Ja, den var ret fed. Sjovt der hvor man bliver jagtet af en kæmpe poop. ;-) Spillet er sindsyg flot og klart et bedre spil end 1'eren... men jeg synes desværre at de sidste par baner er lidt sløve.
så lægger mit forhåbentlig til mig, når jeg kommer hjem.
btw jeg er kommet til min første boss i LBP, et spørgsmål Media Molecule, behøver man og skal HELE! banen igennem igen, hvis man dør ved en boss, arrgg hehe godt nok er sackboy to damm cute!
Men jeg kan mærke min lille vrede blusse lidt op, hvergang jeg dør ved bossen.
Oh well så var det godt jeg lige havde GOW2 til at afreagere lidt i (nej DarkLight ikke God of War 2,
Zeus
og jeg er ikke venner for tiden, jeg skal lige samle styrken igen, til at ku klare det mest ubamhjertige QTE nogensinde)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Udvidelsen til World of Warcraft, WotLK, blev lanceret i onsdags. Blot 65 timer efter havde den førende raid guild klaret at level'e op til 80, samt gennemført alt nuværende 25-mands raid content. Der bliver dog senere patchet så der kommer flere raid instances, men alligevel ret vildt at "gennemføre" den nuværende udvidelse på blot 65 timer, inklusiv at komme fra lvl70 til 80. :-) http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=ec...
#1761 elwood 16 år siden
Damm jeg er glad for den spilserie her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1762 elwood 16 år siden
Og det var et meget organisk level, hvor der ja ikke manglede blod, en god omgang action.
#1763 Corgan 16 år siden
Ja, den var ret fed. Sjovt der hvor man bliver jagtet af en kæmpe poop. ;-)
Spillet er sindsyg flot og klart et bedre spil end 1'eren... men jeg synes desværre at de sidste par baner er lidt sløve.
#1764 elwood 16 år siden
NXE på onsdag!
Mangler stadig og få prøvet Left4dead, da XBL var så ustabil igår, det skrev Majornelson også på hans blog.
#1765 DarkLight 16 år siden
#1766 elwood 16 år siden
så lægger mit forhåbentlig til mig, når jeg kommer hjem.
btw jeg er kommet til min første boss i LBP, et spørgsmål Media Molecule, behøver man og skal HELE! banen igennem igen, hvis man dør ved en boss, arrgg hehe godt nok er sackboy to damm cute!
Men jeg kan mærke min lille vrede blusse lidt op, hvergang jeg dør ved bossen.
Oh well så var det godt jeg lige havde GOW2 til at afreagere lidt i (nej DarkLight ikke God of War 2,
#1767 Guts 16 år siden
Mirrors Edgse (360)
Fallout 3 (Ps3)
Er der nogle der har erfaringer om disse spil de vil dele ud af?
#1768 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg spiller Fallout 3 på PC, det virker som en ganske habil omgang underholdning.
#1769 elwood 16 år siden
Mirrors Edge, kan ku sige jeg var vild med demo'en, og håber mit eksemplar lægger derhjemme og venter på mig idag.
Og hey tillykke med dagen 8-)
1up har lavet en lille holiday gift guide
#1770 McPeter 16 år siden
http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPSESSID=ec...