Har endelig modtaget Assasin's Creed fra play for £10 sammen med et par diverse t-shirts jeg havde bestilt en uge efter. Bliver sjovt at prøve det. :-)
Jeg er hverken Framecounter, eller die hard mega ekspert til det, men derfor glæder jeg mig sku aligevel til lidt god gammeldags old School, og så er der bare noget ved Joe Esposito - You're the Best fra Karate Kid der passer perfekt til video'en her 8-)
Jeg fik spillet en lille time Mirror's Edge i går, og det er nøjagtig så fedt som håbet. Faktisk bedre end indtrykket man får i demo'en. Spillet giver en ret hektisk stemning af at styrte rundt, og holder sig ret intenst. Man skal dog ikke være bange for at dø. Jeg tror jeg døde 50 gange i en bane i går. Heldigvis loader spillet hurtig igen, og starter næsten der hvor man døde.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1776 krydser fingre for det venter på mig når jeg kommer hjem.
Jeg fik så tilgengæld spillet lidt Left4 Dead demo på 360.. Damm det er sjovt!
Garnett Lee fra 1up nævnte at det var som om AI'en var en rigtig person der var ond, og jeg kan godt se hvor den sammenligning kommer fra, fordi The AI director er ret snedig.
Spil har før pralt med at kunne regulere sværhedsgraden undervejs, men aldrig har jeg set et spil.. ok demo hvor det er så tydeligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er lidt pudsigt at se Sony/media Molecule promovere denne her video så meget, efter al den ballade med Copyright'et matriale i diverse LBP levels.
Nu jeg ikke nogen ekspert, men jeg kunne godt forstille mig System of a Down, MM osv. ikke har givet tilladelse til brugen af deres sange.
Ved godt vi ser sange brugt i diverse Youtube videoer konstant, men aligevel finder jeg det lidt pudsigt at sony/media Molecule tillader denne, når de nu har været ude med riven før 8-)
#1771 Guts 16 år siden
Jo tak!! Altid dejligt at nærme sig de 30.
#1772 McPeter 16 år siden
#1773 McPeter 16 år siden
http://www.gametrailers.com/player/42797.html
og
http://www.gametrailers.com/player/42672.html
#1774 elwood 16 år siden
Super Street Figther II HD
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1775 elwood 16 år siden
#1776 DarkLight 16 år siden
Spillet giver en ret hektisk stemning af at styrte rundt, og holder sig ret intenst.
Man skal dog ikke være bange for at dø. Jeg tror jeg døde 50 gange i en bane i går. Heldigvis loader spillet hurtig igen, og starter næsten der hvor man døde.
#1777 rubberdub 16 år siden
#1778 elwood 16 år siden
Jeg fik så tilgengæld spillet lidt Left4 Dead demo på 360.. Damm det er sjovt!
Garnett Lee fra 1up nævnte at det var som om AI'en var en rigtig person der var ond, og jeg kan godt se hvor den sammenligning kommer fra, fordi The AI director er ret snedig.
Spil har før pralt med at kunne regulere sværhedsgraden undervejs, men aldrig har jeg set et spil.. ok demo hvor det er så tydeligt.
#1779 elwood 16 år siden
Nu jeg ikke nogen ekspert, men jeg kunne godt forstille mig System of a Down, MM osv. ikke har givet tilladelse til brugen af deres sange.
Ved godt vi ser sange brugt i diverse Youtube videoer konstant, men aligevel finder jeg det lidt pudsigt at sony/media Molecule tillader denne, når de nu har været ude med riven før 8-)
LBP creator spotlight
#1780 McPeter 16 år siden
LittleBigPlanet (PS3) til £29.99 - det svarer til 266kr!!!
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3433970/...
Så fik jeg det endelig bestilt. :-)