Gravatar

#17701 Kyllingebenet 11 år siden

Fedt, min ps4 skal ombyttes, da den nogengange ikke vil afspille blu-rays, men den havde det også med at fryse engang imellem i film og på netflix.
Mental striptease..
Gravatar

#17702 Pécuchet 11 år siden

Er der nogen, der har kastet sig ud i Dark Souls II?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#17703 elwood 11 år siden

Tror, hvis jeg gør det at jeg venter til pc udgaven.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17705 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg købte en xbox one i går. Maskinen er generelt lydløs ligesom ps4eren, og menuen er helt fin nu når de har simplificeret den. Det går.fint med sattelitmodtagerens signal, og på standby mode starter maskinen hurtigere op end min ps4 (og lækkert at den også tænder tv på samme voice command). Lækker controller, hvor kun bumpers irriterer mig lidt, og i dag vil jeg så prøve Dead Rising 3.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17706 misuma 11 år siden

Lord:

Gider du gi' lidt info omkring køb og opsætning?

Hvorfra?

Nemt at sætte op?

Kan du købe fra Xbox Live? Osv...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17707 HonoDelLoce 11 år siden

De må s'gu godt snart få fixet automatisk upload af savegames på PS4. Flere brugere har problemer med det og skal logge ud af deres profil, før den gider at uploade automatisk.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17708 Lord Beef Jerky 11 år siden

#17706 Det tog mig lidt tid at sætte den op. Mest fordi jeg skulle rykke rundt på alt mit lort, men også fordi, der lige var et par ting, jeg skulle finde ud af. Jeg vil gerne bruge den sammen med min satellitmodtager og som CD-afspiller, og imens det første ikke voldede de store problemer (udover at jeg ikke havde sat kablet rigtigt i), kunne jeg kun bruge optisk ud til udgang til mit analoge anlæg. Det krævede at jeg købte en adapter, men nu kører det. Jeg købte den i Gamestop for 4400. Dyrt ja, men jeg er glad for en dansk garanti, og når jeg nu arbejder der selv, er det nemt for mig at skaffe en ny hurtigt, hvis nu uheldet er ude (og så har jeg fået en røvfuld penge tilbage i skat, så jeg overlever nok). Hvis jeg skal købe fra Xbox Live skal jeg enten købe en kode et eller andet sted, eller (mere praktisk) tilføje penge fra min 360, som jeg stadig har koblet op, da det er den eneste enhed (udover PC og tablet) jeg har, der gider HBO Nordic.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17709 misuma 11 år siden

Tak Lord. Det klør i fingrene efter maskinen, men jeg er et skvat til opsætning osv...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17710 Giraffen 11 år siden

Hold da op jeg har lige set Giant Bombs GDC live-stream og det kørte da helt af sporet, på den smukkeste måde, i den sidste halve time. Dave Lang fra Iron Galaxy er svært beruset og Ed Boon, skaberen af Mortal Kombat, er også til stede og ligner en der ikke helt ved hvad han skal sige eller gøre halvdelen af tiden, mens Jeff desperat prøver at holde interviewet på rette spor. Det er en af de bedste halve timer jeg har været vidne til i et stykke tid. Jeg håber bare ikke de har skræmt, eller rettere at Dave Lang og John Vignocchi, har skræmt Ed Boon helt væk fra GB.

Arkivet bliver lagt op i morgen.

Skriv ny kommentar: