Gravatar

#17711 elwood 11 år siden

Hehe GiantBomb har nu haft mange gode ting for nyligt, jeg morede mig også den Unprofessional Fridays, hvor de slipper Tricasteren løs blandt Jeff og Brad, den morede jeg mig også en del over.

Men lyder da godt, vil jeg se frem til og se, når jeg nu ikke fik det set i går af åbenlyse årsager.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17712 elwood 11 år siden

Gravatar

#17713 colocho 11 år siden

...og det kan man ikke :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#17714 elwood 11 år siden

Hehe Windjammers annoucement lol!

Gravatar

#17715 elwood 11 år siden

[url=]Assasins Creed Unity reveal[/url]

Qu'ils mangent de la brioche [Let them eat cake]! We have been working on the new Assassin's Creed for more than three years and although we weren't quite ready to show you our full vision for a next-gen only AC, it seems Abstergo are trying to force our hand! So here's a true first look at in-game footage (ligner nu mere CGI) from Assassin's Creed Unity. Stay tuned - we'll have many more exciting details for you in the months ahead!

Men ja Unity blev leaked for et par dage siden med noget alpha screens fra spillet.

Paris French Revolution er vidst tidsperioden den her gang ser det ud til, efter AC 4 Black Flag er jeg spændt på, hvad de finder på den her gang. Og det er også kun til Current Gen, så man ku satse på de gik hel amok med verden den her gang til glæde for pc og current gen konsol ejer.

Gravatar

#17716 Kyllingebenet 11 år siden

Glæder mig så meget til det AC spil!

Nå ja, og der går rygter om, at FarCry4 kommer til at foregå i himalayaerne, og at man vil kunne ride på elefanter.
Mental striptease..
Gravatar

#17717 elwood 11 år siden

Den franske revolution kan hvertfald blive en rigtig intressant tids periode håber dog opgså på en masse nyt gameplay, med Black Flag, fik de igen pustet liv i serien synes jeg, så jeg håber på det bedste.

Jeg er sikkert blandt minoriten herinde, men jeg elskede hele deres AC Meta del, hvor de blandede virkelighed, og fiction endnu mere.

Gravatar

#17718 TP-DK 11 år siden

Synes det er lidt vildt at Ubisoft snart har tre open world spilserier, som har ret identiske gameplay elementer.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#17719 elwood 11 år siden

De er dog stadigvæk forskellige nok til jeg kan føle forskel, men ved godt, hvad du mener, Safe climbing fra Uncharted er også snart i alle spil.
Gravatar

#17720 elwood 11 år siden

Infamous Second Son looks freaking amazing!

Damm der er mange fede detaljer, those fingers :)

Det er nok det spil jeg først ville anskaffe mig, hvis jeg havde en PS4 nu her.

Skriv ny kommentar: