Er også kommet i gang med Infamous er indtil videre ganske underholdt. Nogen som har oprettet sig på infamouspapertrail.com?
Jeg oprettede en profil, efter jeg havde klaret den første paper trail mission og fandt ud af man skal have en profil, men jeg kan ikke linke mit spil til profilen da siden popper op med fejl konstant...
Efter at have spillet Second Son i en del timer, er jeg blevet positivt overrasket. Jeg var ikke helt oppe at køre over de to første, men efter at have fået neon kræfterne i SS er det virkelig fedt. Og stemmeskuespillet er længder bedre end i forgængerne, plus der denne gang faktisk er nogle interessante karakterer.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Dave Lang skal være med på flere Podcast ved GiantBomb, virkelig sjovt og intressant og høre om hans frustrationer med PS3'ens Frimware updates, og bare generelt kodning til den :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Elwood og Lord jern, tak for at dele jeres oplevelser omkring Thief! Det ender nok med, at jeg anskaffer mig det engang, når man kan få det smidt i nakken - for som det er nu, så er det bestemt ikke et spil, som jeg vil give fuld pris for. Var ellers mega hooked på det. :/
#17731 MoH 11 år siden
Nogen som har oprettet sig på infamouspapertrail.com?
#17732 TP-DK 11 år siden
Jeg oprettede en profil, efter jeg havde klaret den første paper trail mission og fandt ud af man skal have en profil, men jeg kan ikke linke mit spil til profilen da siden popper op med fejl konstant...
Efter at have spillet Second Son i en del timer, er jeg blevet positivt overrasket. Jeg var ikke helt oppe at køre over de to første, men efter at have fået neon kræfterne i SS er det virkelig fedt. Og stemmeskuespillet er længder bedre end i forgængerne, plus der denne gang faktisk er nogle interessante karakterer.
#17733 misuma 11 år siden
#17734 MoH 11 år siden
#17735 MoH 11 år siden
Var godt underholdt, men oplavede en del bugs som ofte fik mig slået ihjel..
#17736 HonoDelLoce 11 år siden
Så kan du godt lige komme forbi Mini-Mou, så jeg kan låne det!
Vil så gerne prøve det spil, men det der SU..... :D
#17737 MoH 11 år siden
Kan livestreame det mens du skriver hvad jeg skal gøre ;)
#17738 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17739 elwood 11 år siden
Det er sku ganske godt fundet på :)
Jason Stephens er manden bag, og han har lavet en del mere i samme stil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17740 Kyllingebenet 11 år siden