Gravatar

#17721 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg har det liggende, men er lidt opslugt af Dead Rising 3 lige nu. Klart det bedste next gen spil jeg endnu har prøvet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17722 Kyllingebenet 11 år siden

Når jeg får PS4 igen, så kunne jeg også overveje Second Son, selv ol det første overhoved ikke sagde mig noget.
Mental striptease..
Gravatar

#17723 Kyllingebenet 11 år siden

Lord Beef Jerky (17721) skrev:
Jeg har det liggende, men er lidt opslugt af Dead Rising 3 lige nu. Klart det bedste next gen spil jeg endnu har prøvet.

Fik du gamet Thief? Hvis ja, hvad synes du så?
Mental striptease..
Gravatar

#17724 elwood 11 år siden

Min oplevelse af Thief selv på pc, er at der er mange loading screens til områderne især i The City, som er den her slags Hub world, der leder ind til hovedmissionerne bevares de tager da ikke lang tid på pc, men stadigvæk det tager bare en lidt ud af universte, hver gang man sidder og ser på en loading screen.

Garrets evner som Tyver der, men der er bare ikke rigtig så mange fede Heist eller ja indbruds missioner man skal lave som i de gamle spil, man render mest rundt og leger detektiv er min opfattelse.

Jeg havde håbet på det bedste efter den fantastisk Deus Ex Human Revolution, hvor de havde bibeholdt meget af det samme gameplay fra det originale, men i Thief så er det hele bare blevet ja mere begrænset føler jeg det som.

Det mest positive er den måde man kan indstille difficult settings på ned til små detaljer, som no saves, eller no detection osv. og så blir man belønnet herefter, det er godt fundet på.

Men ja jeg får det nok gennemført en dag, men det har ikke været et spil der bare slog klørende i mig fra start af, som de gamle spil.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17725 elwood 11 år siden

Arkham Knight, der ses på hans nye Armor den her gang

Next update ser ud til og være senere i dag/gang i morgen.

[url=]Er forresten begyndt og glæde mig lidt til det nye Wolfenstein også, fedt og se det ikke blot er amerikaner der taler med tysk accent[/url]
Gravatar

#17726 elwood 11 år siden

GiantBomb optager et Quicklook EX af Galak-Z under deres live streaming af Unprofessional Fridays nu her, this is so... Unprofessional?

:)
Gravatar

#17727 misuma 11 år siden

Jeg spillede Second Son i går aftes og i nat drømte jeg om superhelte vs superskurke! Det var fedt!

Fedt og flot spil btw!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17728 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kyllingebenet (17723) skrev:
Fik du gamet Thief? Hvis ja, hvad synes du så?

Jeps. Det var ok. Det mindede dog mere om Dishonored end de gamle Thief, men var ikke nær så godt som nogen af dem. Jeg kom igennem prologen og 2 chapters, så gad jeg ikke mere, men hvis jeg ikke havde andre spilmuligheder, kunne jeg sagtens have spillet det til ende. Jeg er umiddelbart enig med de fleste anmeldelser, og ville give det 6/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17729 JannikAnd 11 år siden

Åh, jeg vil også spille Infamous... Desværre har jeg forudbestilt det hos Coolshop, og de har lavet en mystisk fejl, hvor de har sendt spillet ud i torsdags, men der er ingen kunder, der har modtaget det. Fuck dem! Så må jeg vel gennemspille Ground Zeroes 20-25 gange i mellemtiden.
Gravatar

#17730 Høegh 11 år siden

misuma (17727) skrev:
Jeg spillede Second Son i går aftes og i nat drømte jeg om superhelte vs superskurke! Det var fedt!

haha :)
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: