Gravatar

#17761 HonoDelLoce 11 år siden

MoH (17759) skrev:
Ja overvejer også at købe Tomb Raider.

Jeg har det bare svært ved at dobbelt-dippe på et spil... Jeg gjorde det ved AC4, fordi jeg kunne få "opgraderingen" til 75kr - det kunne jeg lige gå med til, især fordi jeg ikke havde spillet spillet igennem på PS3 endnu.

Men at give 200kr, for et spil, som jeg kan gennemspille gratis igen ved at sætte PS3'en til... Det er s'gu svært at overbevise mig selv om er en god idé.

elwood (17760) skrev:

Loading level...

Er en screen du vil se meget i Theif, og så er spillet skuffene, hvis man var vild med de gamle thief spil, men ja jeg har skrevet længere smøre om det før også, tjek det ud når det er rigtig billigt evt.

Jeg savner lidt en anmeldelse af nogen, der ikke har spillet de gamle Thief-spil (ligesom jeg ikke selv har), fordi meget af "brokken" går på, at det ikke er ligesom de gamle...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17762 MoH 11 år siden

Jeg har så hverken spillet Tomb Raider eller Thief, så har ingen forventninger til dem.
Men ja kan godt se det lidt svært at skulle købe det en gang til.
Gravatar

#17763 elwood 11 år siden

HonoDelLoce (17761) skrev:
Jeg savner lidt en anmeldelse af nogen, der ikke har spillet de gamle Thief-spil

You can be that guy, you can be what other people can't be a symbol...

Men min hovedkritik går mest på man aldrig rigtig føler sig som en tyv i det nye spil, der er få missioner der omhandler et reelt kup, ellers så er tyveriet blot en anden form for loot/currency.

Man bruger mere tid på og efterforsker hæbndelser i byen, og hvad som er sket end og være en reel tyv, menja kan sagtens følge din "problematik" i og kun høre reviews fra os der har spillet de gamle spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17764 JannikAnd 11 år siden

MoH (17762) skrev:
Jeg har så hverken spillet Tomb Raider eller Thief, så har ingen forventninger til dem.
Men ja kan godt se det lidt svært at skulle købe det en gang til.
Har du solgt din PS3? Hvis ikke, er det jo gratis med PS+ i skrivende stund...
Gravatar

#17765 MoH 11 år siden

Har den desværre ikke mere.
Gravatar

#17766 Kyllingebenet 11 år siden

HonoDelLoce (17758) skrev:
Uuuuuuuuuuuuuuuh!

Jeg burde ikke... Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve Tomb Raider på PS4...

Thief så spændende ud - elsker stealth-spil og sådan. Men det ville være synd at sige, at anmeldelserne ligefrem har gjort noget godt for lysten til at prøve det...

Hvis du gør det, så gør jeg det også :$
Mental striptease..
Gravatar

#17767 MoH 11 år siden

Kyllingebenet (17766) skrev:
HonoDelLoce (17758) skrev:
Uuuuuuuuuuuuuuuh!

Jeg burde ikke... Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve Tomb Raider på PS4...

Thief så spændende ud - elsker stealth-spil og sådan. Men det ville være synd at sige, at anmeldelserne ligefrem har gjort noget godt for lysten til at prøve det...

Hvis du gør det, så gør jeg det også :$

Hvis du gør det, så gør jeg det også ;)
Gravatar

#17768 Kyllingebenet 11 år siden

Pyramidespil!!!!!!!!!!!!!
Mental striptease..
Gravatar

#17769 MoH 11 år siden

[url= afsnit af Immersion fra Rooster Theeth[/url]

[url= ikke lige så sjovt som et af de ældre afsnit[/url]
Gravatar

#17770 elwood 11 år siden

Amy Hennig har joinet EA games, nærmest bestemt, VisceralGames.

Very excited to share that I'm joining @VisceralGames as Creative Director on a new Star Wars project! http://bit.ly/1kvo6eH[/i]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: