Så fik jeg endelig gennemført første episode af "Burial at Sea" og synes egentlig at det var meget fedt. Jeg brugte også god tid på af finde hver enkelt audio log, jeg ved ikke om jeg faktisk fandt dem alle, men jeg kan godt lide spillets noir inspirerede stil og fedt at være tilbage i Rapture igen. Jeg forstod dog ikke slutningen.
Så man spillede altså som Comstock den her gang, som også er Booker DeWitt. Men det var altså Comstock som havde mistet Elizabeth og derfra havde rejst til Rapture og havde udgivet sig for at være Booker DeWitt for at få Elizabeth tilbage? Jeg ved ingen gang om det jeg skriver er totalt volapyk. Måske skal jeg ikke tænke for meget over det.
Infinite havde også en ret kompleks slutning, men jeg synes dog alligevel den gav mening, hvis man ikke tænker for meget over den. Jeg kunne i hvert fald godt stykke alt den information overload sammen man får til sidst til noget der gav nogenlunde mening. Med tryk på nogenlunde.
Anyways jeg glæder mig til at få taget hul på episode 2.
For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come.
Der kommer et commentary track oven i på alle cutscenes, hmm håber lidt det kan fåes til PS3 udgaven også, da det pt. er det eneste der lige fanger mig ved den her "nyhed"
Ellers må det youtubes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg endelig PlayStation 4 igen! Så nu kan jeg endelig gå i gang med alle de blu-rays som jeg har formået at købe over de sidste tre LANGE uger - jeg starter ud med GoT sæson 3. :D
Så fik jeg endelig PlayStation 4 igen! Så nu kan jeg endelig gå i gang med alle de blu-rays som jeg har formået at købe over de sidste tre LANGE uger - jeg starter ud med GoT sæson 3. :D
Hvordan er BluRay'en i forhold til PS3? Any difference?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Kunne jeg egentlig også godt tænke mig og vide, Giantbomb folkene især Vinny fortalte han havde en del problemer med og afspille film på hans, og så brugte han sin PS3.
Men jeg jeg synes ikke jeg har hørt at der sku være et stort problem med dem eller noget.
Marty O'Donell Composer ved Bungie, er blevet afskediget uden grund.
Har lige lånt min broders Ps3 (har selv en 360'er), så nu skal jeg fandeme spille The Last of Us. Glæder mig sindsygt! :)
Og når du har gennemført hovedhistorien, så snupper du også lige "Left Behind". Det tilføjer lidt ekstra til historien og er bare et fremragende stykke dlc til alle der kunne lide TLOU.
#17771 Giraffen 11 år siden
Infinite havde også en ret kompleks slutning, men jeg synes dog alligevel den gav mening, hvis man ikke tænker for meget over den. Jeg kunne i hvert fald godt stykke alt den information overload sammen man får til sidst til noget der gav nogenlunde mening. Med tryk på nogenlunde.
Anyways jeg glæder mig til at få taget hul på episode 2.
#17772 Giraffen 11 år siden
Så giver det i hvert fald lidt mere mening.
#17773 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17774 elwood 11 år siden
For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come.
Der kommer et commentary track oven i på alle cutscenes, hmm håber lidt det kan fåes til PS3 udgaven også, da det pt. er det eneste der lige fanger mig ved den her "nyhed"
Ellers må det youtubes.
#17775 Kyllingebenet 11 år siden
#17776 Driver 11 år siden
Hvordan er BluRay'en i forhold til PS3? Any difference?
#17777 elwood 11 år siden
Men jeg jeg synes ikke jeg har hørt at der sku være et stort problem med dem eller noget.
Marty O'Donell Composer ved Bungie, er blevet afskediget uden grund.
Link
Kan ikke lige komme i tanker om hvad grunden sku være til det, men håber da det går godt for ham, hvilket jeg nu også tror det vil gøre.
#17778 misuma 11 år siden
#17779 Mikkel Abel 11 år siden
#17780 Giraffen 11 år siden
Og når du har gennemført hovedhistorien, så snupper du også lige "Left Behind". Det tilføjer lidt ekstra til historien og er bare et fremragende stykke dlc til alle der kunne lide TLOU.