Gravatar

#17791 elwood 11 år siden

Ja det gik grulig galt for AC3, men damm de laver igen en U-turn i AC4 Black flag den mutte Connor eller som jeg kalder ham Anakin Skywalker Episode 2.
"Ahh jeg fostår ikke noget, hvorfor kan jeg ikke få min vilje!, folk skal rette sig efter mig, det hele skal kun handle om mig, nej jeg vil ikke høre på dig Washington"

Blir erstattet af en så meget mere karismatisk hovedkarakter i AC4 hele nutids aspektet får også en hel anden drejning, som jeg personlig holdt meget af, kan ligeså godt sige nu, at AC 3 har nok en af de mest let down slutninger i lang tid, alt er desværre så rushet til sidst. og det bære tydelig præg af den omstrukturering der var i writer staffet fra AC2 til AC 3.

Så jeg vil stadigvæk sige det jeg har sagt før til folk, og Johan AC4 Black flag skal prøves, der er ikke nogen som ikke gir nogen ret i AC 3 er et dårligt spil i serien, som havde potentiale, men fejler grumt især på hele Desmond delen.

Men AC4 Black Flag er bare så meget et forfriskende spil synes jeg, med mindrer man self. ender em og hade søkampene i AC 3 fordi så får man det nok en del svære med AC4 :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17792 elwood 11 år siden

Nej Second Son tager op efter The Good ending på Infamous 2, men man er ikke den samme person, man blir mest påvirket ved at man kan se de ændringer som er sket som følge af begivenhederne i 2'eren.
Gravatar

#17793 HonoDelLoce 11 år siden

elwood (17791) skrev:
Men AC4 Black Flag er bare så meget et forfriskende spil synes jeg, med mindrer man self. ender em og hade søkampene i AC 3 fordi så får man det nok en del svære med AC4 :)

Jeg så absolut hadede søslagsdelen i AC3, men så absolut elsker dem i AC4, så det holder ikke helt, det der :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17794 elwood 11 år siden

Well det var også blot et gæt, de fleste jeg har snakket med har været af den anden opfattelse, så det er jo forskelligt fra person til person.

Gravatar

#17795 elwood 11 år siden

Nåå ja Sø viser!

Best freaking thing about AC 4 :)
Gravatar

#17796 Verbal 11 år siden

frankdrebin (17786) skrev:
Jeg gjorde det samme på min PS3 da jeg havde den, så det skulle være muligt! :)

Tak skal du have. Skal have sammensat et nyt anlæg og vil gerne kunne spille cd'er men er lidt for nærig til at betale 1700,- for en cd-afspiller, som sådan en typisk koster.
And like that... he's gone.
Gravatar

#17797 McPeter 11 år siden

Hvis der er nogen der har et godt bud på en mus som erstatning for min IntelliMouse, må de meget gerne byde ind. Har lavet et tråd på newz.dk:
http://newz.dk/forum/hardware/mus-som-erstatning-f...

På forhånd tak. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17798 MoH 11 år siden

Overvejer at købe Trials Fusion, nogen kan kan anbefale det eller skal jeg bare vente til det en dag nok bliver gratis med PS+?
Gravatar

#17799 misuma 11 år siden

Prøv demoen? Hvis altså du har en amerikansk PSN Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17800 MoH 11 år siden

misuma (17799) skrev:
Prøv demoen? Hvis altså du har en amerikansk PSN Ü

Har kun en dansk.

Skriv ny kommentar: