Gravatar

#17781 elwood 11 år siden

Hvis man skulle ha en ipad liggene kan Hitman Go anbefales, det er tur baseret Hitman spil, men en fantastisk art direction. Diorama style pieces.

Se?start=0" allowfullscreen width="360" height="204"> traileren for nærmere info

Har lige spillet en god del af det selv, og ja fantastisk lille spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17782 misuma 11 år siden

Enig med elwoody!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17783 Verbal 11 år siden

Er der nogen der ved, om det er muligt at afspille musik/cd på en PS3 uden at have et fjernsyn tændt? Det vil sige, at PS3 skal kunne tilsluttes et anlæg, hvor lyden så kommer ud?
And like that... he's gone.
Gravatar

#17784 frankdrebin 11 år siden

Verbal (17783) skrev:
Er der nogen der ved, om det er muligt at afspille musik/cd på en PS3 uden at have et fjernsyn tændt? Det vil sige, at PS3 skal kunne tilsluttes et anlæg, hvor lyden så kommer ud?

Jeg kører lyden fra min PS4 gennem et optisk kabel til mit surround anlæg. Derved kan jeg godt høre lyden fra anlægget uden at have fjernsynet tændt.

Det er så bare vigtigt at du under audio indstillinger sætter den til at køre lyd over optisk kabel.
Gravatar

#17785 Verbal 11 år siden

frankdrebin (17784) skrev:
Jeg kører lyden fra min PS4 gennem et optisk kabel til mit surround anlæg. Derved kan jeg godt høre lyden fra anlægget uden at have fjernsynet tændt.

Det er så bare vigtigt at du under audio indstillinger sætter den til at køre lyd over optisk kabel.

Ok. Tak skal du have. Så er spørgsmålet bare om det også er tilfældet på en PS3?
And like that... he's gone.
Gravatar

#17786 frankdrebin 11 år siden

Verbal (17785) skrev:
frankdrebin (17784) skrev:

Ok. Tak skal du have. Så er spørgsmålet bare om det også er tilfældet på en PS3?

Jeg gjorde det samme på min PS3 da jeg havde den, så det skulle være muligt! :)
Gravatar

#17787 Slettet Bruger [1569084572] 11 år siden

Jeg har spillet første sekvens af Assassin's Creed 3 og er kort inde i anden sekvens. Indtil videre er spillet cirka på højde med det første i serien. Det vil sige ikke særlig godt.

Ukarismatisk hovedfigur, som rent ud sagt er kedelig og monoton. Elendig styring og kameravinkel. Det er meget svært at få et overblik i kampsekvenserne og ender blot med at blive noget med at trykke hurtigt på en enkelt knap.

Historien er ganske interessant, men hvad nytter det når gameplayet ikke fungerer og figurerne alle og en er uinteressante.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17788 HonoDelLoce 11 år siden

Ej, hvor er jeg på nippet til at købe Infamous: Second Son på PSN... Savner spil til min PS4, har været utrolig glad for de to Infamous-spil på PS3, men... Jeg burde bare ikke.. Har ikke rigtigt pengene til det...

Håber dælme snart, der kommer et godt tilbud på det :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17789 Kruse 11 år siden

Behøver man egentligt at have spillet Infamous 2 før man spiller Infamous: Second Son?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17790 Ryder666 11 år siden

Apocalypse hvor Bruce Willis lægger stemme til Trey Kincaid.
Et af de få spil, som jeg kan spille igen og igen.

Skriv ny kommentar: