Gravatar

#17811 MadMartigan 11 år siden

#10 Ok, troede det var 16, men alligevel, kender man mange der får lov at spille det i den alder.

Jeg er helt enig, med at Rockstars ikke har gjort noget forkert, men det var bare rimelige makabert i mine øjne.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#17812 elwood 11 år siden

Torturscenen er også en klar henvisning til USA brug af Tortur af forskellige grad, GTA spillene har altid været meget samfundskritiske med hensyn til USA.

Man kan jo heller ikke forhindre de unge i og udsætte sig for de her ting i en tidelig alder, og hvis Houser brødrene og resten af Rockstar teamet sku "rette" sig efter og være mere "venligt" ville det blive meget kedeligt, der skal self. være en mening bag tingene, og ikke bare vold for voldens skyld, og med Trevor synes jeg nemlig det rigtig godt understøtter hans persona.

Steve Ogg, manden bag Trevor, har dog i øvrigt udtalt at hans søn ikke skal spille GTA 5 eller de andre spil, før han er gammel nok :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17813 MadMartigan 11 år siden

elwood (17812) skrev:

Steve Ogg, manden bag Trevor, har dog i øvrigt udtalt at hans søn ikke skal spille GTA 5 eller de andre spil, før han er gammel nok :)

Konge Trivia

Det er ellers et vanvittig godt spil, det er utroligt godt skruet sammen, og jeg glæder mig over jeg har så meget tilbage af det, eftersom jeg kun lige har rundet de 20%

I'm your huckleberry...
Gravatar

#17814 Kruse 11 år siden

MadMartigan (17811) skrev:
#10 Ok, troede det var 16, men alligevel, kender man mange der får lov at spille det i den alder.

Og i sådanne tilfælde skal forældrene tage ansvar. De bør vide hvad de giver deres børn lov til. De burde i hvert fald ikke blive overraskede over at et spil der er forbudt at købe for børn under 18 rent faktisk indeholder barske ting.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17815 Driver 11 år siden

Overvejer at købe et nyt spil til PS3. Problemet er, at jeg ikke ved, hvilket det skal være, så for at få lidt inspiration, vil jeg gerne vide, hvilket spil I mener er et must have og evt. hvilket spil, der har været det bedste i 2013...
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#17816 Lord Beef Jerky 11 år siden

Deadly Premonition!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17817 Giraffen 11 år siden

@Driver

Jeg ville anbefale Valkyria Chronicles. Det er et helt fantastisk strategispil i stil med XCOM, bare bedre, og faktisk også med en helt okay handling. Hvis du ikke er til anime, så lad dig ikke skræmme af spillets æstetik, jeg er ikke selv den store fan af anime generelt, med undtagelser, men blev alligevel fanget af gameplayet og handlingen. Det er også et forholdsvis langt spil, jeg mener det tog mig ca. 35 timer at gennemføre, så det er ikke ligefrem et spil du bliver færdig med, med det samme.

Tjek evt. IGN's korte anmeldelse ud:
Gravatar

#17818 Mikkel Abel 11 år siden

Driver - Er selv lige hoppet på The Last of Us. Det fortryder jeg absolut ikke, så det vil jeg klart anbefale.

Ellers vil jeg anbefale Far Cry 3. Min bedste spiloplevelse i 2013.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17819 Kyllingebenet 11 år siden

Er der nogen af jer, der spiller FFXIV? Er totalt bidt af det for tiden, men jeg har så heller ikke noget liv.. :p
Mental striptease..
Gravatar

#17820 Giraffen 11 år siden

Så gennemførte jeg endelig første episode af "The Wolf Among Us" og jeg er klar på mere. Virkelig fedt univers, rigtig godt stemmeskuespil og en rigtig gennemført stemning. Jeg elsker også spillets udseende.

Skriv ny kommentar: