Jeg er også hoppet på og har indtil videre spillet de to første episoder. Jeg venter som regel et par måneder med TellTales spil, så jeg slipper for at trække oplevelsen ud over et halvt år. Desuden er tilbudsprisen på Playstation Store jo ikke til at afslå, så det var heldigt, at jeg ventede. Det er bare pisse frustrerende, at TellTale ikke er i stand til udvikle spil til konsoller. Har aldrig oplevet spil, der er så ustabile som deres, hvilket afholder mig fra at tiljuble deres spil udelukkende.
Desuden er tilbudsprisen på Playstation Store jo ikke til at afslå, så det var heldigt, at jeg ventede.
Hvordan fungerer det, hvis man køber et spil over Playstation Store? Og hvad, hvis ens Playstation (som Kyllingbenets) bryder sammen, hvad sker der så med det købte spil fra PS-Store?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Hvorfor ikke bare nappe spillet til computer i stedet? Systemkravene er ikke supervilde og min oplevelse med deres spil er, at de i hvert fald er ret stabile derpå.
Hvorfor ikke bare nappe spillet til computer i stedet? Systemkravene er ikke supervilde og min oplevelse med deres spil er, at de i hvert fald er ret stabile derpå.
Jeg er generelt mest til konsoller, omend jeg bestemt ville ha' en gaming PC, hvis økonomien var til det. Men min hang til PlayStation-eksklusive JRPG'er samt Nintendo franchises gør, at jeg vægter konsoller højest.
Jep jep, min pointe var nu også blot, at The Walking Dead netop kan køre på en PC, som ikke er en gamer-PC. Systemkravene svarer til en cirka 10 år gammel PC. :)
Hvordan fungerer det, hvis man køber et spil over Playstation Store? Og hvad, hvis ens Playstation (som Kyllingbenets) bryder sammen, hvad sker der så med det købte spil fra PS-Store?
De spil du køber på ps store, er tilknyttet din profil. Du kan kvit og frit slette dem og downloade dem igen på diverse maskiner med den samme profil uden merpris.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
De spil du køber på ps store, er tilknyttet din profil. Du kan kvit og frit slette dem og downloade dem igen på diverse maskiner med den samme profil uden merpris.
Se det var smart. Vil det sige, at de fleste af jer, køber via PS-Store, fremfor i håndholdt format?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Jep jep, min pointe var nu også blot, at The Walking Dead netop kan køre på en PC, som ikke er en gamer-PC. Systemkravene svarer til en cirka 10 år gammel PC. :)
Ja, det vidste jeg egentlig godt. Det korte svar er, at jeg ikke har en PC - kun en gammel bærbar, som jeg ikke gider at spille på, når jeg har et stort set-up. Heldigvis hører TellTales håbløse konvertering heldigvis til sjældenhederne.
Se det var smart. Vil det sige, at de fleste af jer, køber via PS-Store, fremfor i håndholdt format?
Well, af de spil jeg køber, er der en stor del, som kun kan købes digitalt. Men jeg køber fysiske kopier, hvis det er udgivet på begge platformer, og hvis prisen er den samme. Men når der er kampagner (som tilfældet er nu), kan man jo spare enorme pengesummer. Sony har efterhånden fattet, at de er nødt til at kigge efter hos Steam, hvis de vil overtale folk til at ty til digitale spil.
Ja, det vidste jeg egentlig godt. Det korte svar er, at jeg ikke har en PC - kun en gammel bærbar, som jeg ikke gider at spille på, når jeg har et stort set-up. Heldigvis hører TellTales håbløse konvertering heldigvis til sjældenhederne.
Fair enough, det kan så også køre på Mac, hvis du har sådan en. :) Jeg har dog ikke prøvet konsoludgaverne, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorvidt de er bedre eller værre eller ligeså gode som computerudgaverne mht. styring. Grafisk er der nok ingen forskel overhovedet. :)
#17821 JannikAnd 11 år siden
#17822 Driver 11 år siden
#17823 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
#17824 JannikAnd 11 år siden
#17825 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
#17826 Lord Beef Jerky 11 år siden
#17827 Driver 11 år siden
#17828 JannikAnd 11 år siden
#17829 JannikAnd 11 år siden
#17830 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
Fair enough, det kan så også køre på Mac, hvis du har sådan en. :) Jeg har dog ikke prøvet konsoludgaverne, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorvidt de er bedre eller værre eller ligeså gode som computerudgaverne mht. styring. Grafisk er der nok ingen forskel overhovedet. :)