Gravatar

#17841 elwood 11 år siden

Nintendo har teamet op med Mega64, for at fortælle lidt om deres E3 planer.

[url=]Og det kom der, den her ret munter video ud af.[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17842 HonoDelLoce 11 år siden

Dagens opdatering til PS4 er godt nok en rar en af slagsen!

Neeeeej, den tilføjer ikke alt det der medie-crap, som folk græder snot over. Men den gør det til gengæld muligt at skrue ned for lyset i DS4, og DET er dælme rart! Gør det dog ikke muligt at slukke helt for lyset, som ellers havde været rigtigt rart. Glæder mig til at teste det på laveste blus i aften i mørke, for HOLD DA OP, hvor var det godt nok vildt skarpt inden denne opdatering.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17843 Lord Beef Jerky 11 år siden

#42 fedt mand! Har slet ikke fået læst op på det. Håber også det forøger batterilevetiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17844 Kyllingebenet 11 år siden

Er den kommet?
Mental striptease..
Gravatar

#17845 HonoDelLoce 11 år siden

Yup. Den kom i eftermiddags :)

Og ja, mit håb er også, at det giver lidt ekstra batteri-tid - selvom jeg har læst, at det fakkertalt er minimalt hvor meget det lys rent faktisk har indflydelse på batteritiden.

Samtidigt har jeg endnu ikke prøvet at løbe tør for batteri. Men jeg har også gjort det mig til en vane at sætte controlleren i docken hver gang jeg er færdig med at spille. Det gjorde jeg godt nok ikke med PS3'en :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17846 DarkLight 11 år siden

Jeg ville vente, der skulle være en del bugs.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17847 HonoDelLoce 11 år siden

DarkLight (17846) skrev:
Jeg ville vente, der skulle være en del bugs.

Så som?
Gravatar

#17848 DarkLight 11 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17849 HonoDelLoce 11 år siden

Kilde skrev:
These are only initial reports, and it seems that the number of users experiencing problems is severely limited — especially to those turning off HDCP (High Definition Content Protection)

I would update ;)
Gravatar

#17850 Lord Beef Jerky 11 år siden

Har lige downloadet Child Of Light og Daylight. Glæder mig rigtigt meget til dem begge efter at have læst Gamespots anmeldelser (8/10 og 3/10 er karakterer der vækker min interesse)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: