Gravatar

#17831 JannikAnd 11 år siden

bruno (17830) skrev:
Fair enough, det kan så også køre på Mac, hvis du har sådan en. :) Jeg har dog ikke prøvet konsoludgaverne, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorvidt de er bedre eller værre eller ligeså gode som computerudgaverne mht. styring. Grafisk er der nok ingen forskel overhovedet. :)
Jeg har haft en Mac, men er færdig med at købe deres håbløse produkter :) Jeg tror heller ikke, at der er visuel forskel på udgaverne - jeg har dog hørt, at deres spil kører gnidningsfrit på PC - i modsætning til konsol-udgaverne, der hakker umanérligt og loader i en evighed, hvilket er yderst besynderligt, da det jo ikke er videre komplicerede spil. Men nuvel, det har jo ikke afholdt mig fra at købe eller nyde dem :)
Gravatar

#17832 Driver 11 år siden

Nu har jeg støvet lidt rundt på PS-stores hjemmeside. Hvad er fordelen ved at have et Plus-abonnement?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#17833 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Nye gratis spil hver måned, så længe man har et abonnement, til ens PS3, PS4 og Vita, hvis man har alle tre maskiner, samt cloud til ens savegames.

Jeg overvejer at købe en Vita, alene fordi jeg efterhånden har en habil spilsamling pga. PS+.
Gravatar

#17834 Driver 11 år siden

Jeg har kun en PS3, så der er vist ingen grund til at købe et abonnement for mit vedkommende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#17835 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Jeg har kun en PS3 og er ret glad for mit abonnement.
Gravatar

#17836 Driver 11 år siden

bruno (17835) skrev:
Jeg har kun en PS3 og er ret glad for mit abonnement.

Men jeg forstår det ikke helt, for et spil kan fås gratis med et abonnement? Hvis man så kun har abonnement i en måned = 55 kr, så har man da ikke scoret sig et spil til 55,- vel?

Jeg er vist det, gamere kalder en noob/rookie til PS-store. 90% af min PS3 bruges kun til BluRay og Fifa - Har også Mass Effect 3 og GTA IV, men kunne være sjovt med et nyt spil, der kan stjæle lidt af min tid, nu og da.
Gravatar

#17837 elwood 11 år siden

Nope når du opsiger dit abb. forsvinder de spil du har gratis fået med PS+ dog ikke dem du har købt til nedsat pris via. PS+
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17838 Kyllingebenet 11 år siden

Driver (17834) skrev:

Jeg har kun en PS3, så der er vist ingen grund til at købe et abonnement for mit vedkommende.

Jeg synes bestemt det er værd, at have PSN+ når man har en ps3, havde du derimod en ps4, så ville jeg ikke anbefale det (endnu), da udvalget af spil er ret ringe.

Men for at nævne nogle af de månedlige gratis spil der har været, kan jeg nævne følgende: Assassin's Creed 1-3, Far Cry 3, Bioshock Infinite, Uncharted 3, Devil May Græde, Arkham spillene mener jeg også har været gratis i en måned, og så var der et som jeg ville nævne, men som jeg i skrivende stund har glemt. -.-

Men der har været så mange flere end dem jeg lige har nævnt.
Mental striptease..
Gravatar

#17839 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jo, ps+ er da også det værd, hvis man har ps4. Ellers kan man ikke spille online jo.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17840 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Det eneste problem med PS+ for mit vedkommende er, at jeg primært spiller på PC, så en del titler ejer jeg allerede, når de ankommer som gratisspil på PS+.

Men alene muligheden for at have sine savegames gemt i skyen, er pengene værd for mit vedkommende.

Skriv ny kommentar: