Jeg ved ikke, om jeg er ved at blive for gammel, men jeg kunne altså virkelig ikke se, at det var så morsomt, som det er skreget op til at være i diverse anmeldelser. Jeg kan godt se, at de ofte forsøger at være sjove - men jeg synes ærlig talt, at det oftest virker for påtaget.
Ligeledes er de forskellige "puzzles" også aaaalt for lette, og det er jo i virkeligheden ikke så meget et spørgsmål om at skulle regne noget ud, som det er et spørgsmål om bare at lede efter alle ting, man kan gribe efter. På intet tidspunkt havde jeg mere end fire ting i mit inventory på én gang, og derfor er det også rimeligt nemt lige hurtigt at finde ud af, hvilken en af delene man skal bruge til hvilket puzzle.
Det mest udfordrende var et par af de steder, hvor man skulle slippe forbi en omgang af fjenderne, og de fleste af dem var da okay sjove, men igen - ofte kunne de løses ved blot at sørge for at løbe rundt, så alle fjenderne var i hælene på én gang. Så var det ret nemt at slippe væk bagefter. Det blev dog heldigvis sværere til sidst, hvor fjenderne kunne løbe hurtigere end en selv.
Men de skal have stor ros for designet og stemningen, der gennemsyrer hele spillet.
Alt i alt er jeg ret glad for, at jeg ikke betalte en dadel for spillet. Omvendt er jeg ret ked af, at det er så hurtigt spillet igennem, da det har absolut INTET replay value - og nu går der pænt lang tid inden der kommer et gratis spil på PS+ igen...
Har det på præcis samme måde, men hey det er en nem omgang trophies.
Sam Fisher er som skabt til filmlærredet. Hvor bliver den Splinter Cell film af?!
Det er et alt igennem glædeligt gensyn med Fisher for mit vedkommende. Kan ikke huske, hvornår jeg har fået mere kvalitet for 109 kr. Tak for det, Ubisoft! :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Andre der får fejl ved at uploade saved games? får det hele tiden ved Stick it to the man.
Jeg tror det er på grund af en fejl i måden Stick it to the Man gemmer på (eller navngiver sine savegames) for jeg får det også på lige nøjagtig det spil, men ikke på andre.
Fejlen siger, at det er fordi, der allerede er en fil med det navn, så tænker, at det er der et sted, fejlen ligger :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg er gået i gang med at spille "Star Wars: Rebellion" igen, men det er godt nok hårdt for øjnene, at sidde og spille noget, der kører 640x480, når man har en 27" skærm.
#17871 Kyllingebenet 11 år siden
#17872 MoH 11 år siden
Har det på præcis samme måde, men hey det er en nem omgang trophies.
#17873 Kyllingebenet 11 år siden
#17874 Driver 11 år siden
Sam Fisher er som skabt til filmlærredet. Hvor bliver den Splinter Cell film af?!
Det er et alt igennem glædeligt gensyn med Fisher for mit vedkommende. Kan ikke huske, hvornår jeg har fået mere kvalitet for 109 kr. Tak for det, Ubisoft! :D
#17875 MoH 11 år siden
#17876 MoH 11 år siden
#17877 HonoDelLoce 11 år siden
Jeg tror det er på grund af en fejl i måden Stick it to the Man gemmer på (eller navngiver sine savegames) for jeg får det også på lige nøjagtig det spil, men ikke på andre.
Fejlen siger, at det er fordi, der allerede er en fil med det navn, så tænker, at det er der et sted, fejlen ligger :)
#17878 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
#17879 The Insider 11 år siden
#17880 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
Nej, man bliver dog pænt upopulær. :D