Gravatar

#17881 MoH 11 år siden

Da Stick it to the man ikke var længere kom jeg til at købe Trails Fusion. Ganske underholdende, men hold da op hvor kan det gøre en frustreret.
Gravatar

#17882 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg overvejer stadig at smide penge efter Infamous:Second Son .. Kunne godt lide de to første, og mangler s'gu lidt spil til min PS4, synes jeg :D

Havde håbet finde det brugt rimelig hurtigt, men spillet er åbenbart for godt til at folk gider af med det igen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17883 Kyllingebenet 11 år siden

Du kan da få det til en 250-300kr i dba? :o

Jeg har selv lige lånt MGSV (gennemført på 1 time) og Thief af en kammerat, så har jeg da lidt at gå i gang med. :D
Mental striptease..
Gravatar

#17884 MoH 11 år siden

Jeg kan kun anbefale det, var godt underholdt hele vejen. Noget bedre end 2'eren som ikke sagde mig så meget.
Gravatar

#17885 elwood 11 år siden

Men der er stadigvæk meget stille i byen er der ikke ?

Infamous 1 og 2 "led" også af det, ikke at det gør hel så meget, men virker bare som om der ikke er så meget Ambient sound når man bare er for sig selv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17886 Giraffen 11 år siden

elwood (17885) skrev:
Men der er stadigvæk meget stille i byen er der ikke ?

Infamous 1 og 2 "led" også af det, ikke at det gør hel så meget, men virker bare som om der ikke er så meget Ambient sound når man bare er for sig selv.

Det er heldigvis et ret minimalt problem, men det har også altid undret mig hvor "stille" spillene er. Jeg har ikke spillet Second Son endnu så jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig.

Det kunne godt være Sucker Punch skulle hyre en ny lydmand. ;)

Men så længe spillet er underholdende, kan jeg sagtens leve med det. Men jeg har også undret mig over hvorfor deres Infamous spil er så stille.
Gravatar

#17887 elwood 11 år siden

Yes så er Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure landet glæder mig til og få set på det i Weekenden.

Over acting actor and actress, FMV adventure game yes sir :)

Spillede satme de gamle meget i sin tid, og har da også den særlige æske der kunne lyse fra Tex Murphy Overseer.
Gravatar

#17888 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Ja, jeg fik min kode i går formiddags. Jeg venter dog lidt med at afprøve det, da jeg har læst mig til, at der er nogle bugs i spillet, der fx kan få en til at sidde fast.
Gravatar

#17889 elwood 11 år siden

Får også først tid til det i weekenden nok, men damm jeg glæder, er udemærket klar over det ikke er et spil for alle, men damm jeg savner FMV adventures :)

Styringen sku være fuld ud WASD, og ikke den her horrible styring der var i de gamle spil.
Gravatar

#17890 Kyllingebenet 11 år siden

Overvejer så meget, at anskaffe mig super Mario Galaxy 1 og 2 til min Wii U, men tænker også, at der snart kommer WD og Mario Kart 8.. :/ Hvorfor findes der så mange spil???
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: