Husk at der medfølger et gratis spil, hvis man registrerer Mario Kart inden 30. september. Der kan frit vælges blandt følgende:
Nintendo Land New Super Mario Bros. U Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-version) GAME & WARIO Pikmin 3 The Wonderful 101 The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Sonic Lost World (Wii U-version) Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Wii Party U
Elgiganten har pt. Premium udgaven til 1800,- inkl. New Super Mario Bros. U og New Super Luigi U. Men altså, jeg fik den selv for en tusse for et par måneder siden, så man kan jo bare håbe på et lignende tilbud. Der er selvfølgelig også en sandsynlighed for, at Nintendo offentliggør et prisfald på E3 eller annoncerer et prisreduceret bundle uden den åndssvage gamepad.
Jeg kan sagtens vente lidt og håbe på, at den falder yderligere. Jeg har læst mig til, at gamle spil bliver opskaleret og ser pænere ud end på den gamle Wii, så det er næsten grund nok for mit vedkommende.
Jeg har godt nok spillet Under a Killing Moon meget. Kan huske at det kom på 4 cder, hvor det var mega frustrerende hele tiden at skulle skifte CD og ikke mindst at det til tider kunne fryse. Det er dog, som du er inde på, nostalgisk at spille.
I det hele taget elskede jeg disse typer spil. Jeg mener ikke jeg stadigvæk har Under a Killing Moon, men til gengæld har jeg Black Dahlia, som fylder 6 CD så vidt jeg husker. Det er også ganske fornøjeligt omend slutningen er ret dårlig. Får helt lyst til at begive mig i kraft med spillene igen.
#17901 JannikAnd 11 år siden
Nintendo Land
New Super Mario Bros. U
Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U-version)
GAME & WARIO
Pikmin 3
The Wonderful 101
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Sonic Lost World (Wii U-version)
Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games
Wii Party U
#17902 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
#17903 JannikAnd 11 år siden
#17904 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
#17905 Slettet Bruger [1569084572] 11 år siden
Jeg har godt nok spillet Under a Killing Moon meget. Kan huske at det kom på 4 cder, hvor det var mega frustrerende hele tiden at skulle skifte CD og ikke mindst at det til tider kunne fryse. Det er dog, som du er inde på, nostalgisk at spille.
I det hele taget elskede jeg disse typer spil. Jeg mener ikke jeg stadigvæk har Under a Killing Moon, men til gengæld har jeg Black Dahlia, som fylder 6 CD så vidt jeg husker. Det er også ganske fornøjeligt omend slutningen er ret dårlig. Får helt lyst til at begive mig i kraft med spillene igen.
#17906 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
http://www.gog.com/game/tex_murphy_under_a_killing...
Slå dig løs. :)
#17907 misuma 11 år siden
Købt! Eller rettere...bestilt!
#17908 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden
Det er jo ganske gode nyheder, nu da MS åbner op, så streamingtjenster mv. ikke længere kræver Gold-abonnement. :D
#17909 JannikAnd 11 år siden
#17910 elwood 11 år siden
FarCry 4
Ja jeg håber også på og ku nappe en Wii U premium billigt ved lejlighed.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"