Gravatar

#17911 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg har faktisk kun prøvet 2eren. Det var lidt fesent.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17912 elwood 11 år siden

2'eren var en skuffelse, det havde potentiale, men de fine ide'er blev ødelagt af en dum respawn logik, samt andre gameplay mæssige ting, der for indlevelsen lød fedt, men rent gameplay mæssigt pain in th butt (weapons jamming)

3'eren er meget bedre, og kan anbefales, den vender også tilbage til det tropiske miljø.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17913 Mikkel Abel 11 år siden

2'eren var nemlig rimelig fesent. Far Cry 3 står tilgengæld som en af mine bedste spiloplevelser overhovedet. Det var nær perfekt.

Far Cry 4 bliver uden tvivl årets spil for mig, og godt det kommer til 360!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17914 Kruse 11 år siden

3'eren var awesome! Bring on number 4!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17915 elwood 11 år siden

Haha! nogen har morede sig med Photoshop og det nye Cover art til Far Cry 4 :)

Much better
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17916 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Til cirka alle med en computer: Jeg kan anbefale, at prøve spillet "Fistful of Frags".

Det er oprindeligt et mod til Half-Life 2, der er porteret til at være et standalone spil, så man behøver ikke at eje HL2 for at kunne spille det og kan ganske gratis downloade det på Steam.

Det har naturligvis ikke så festlig grafik som morderne spil, da det netop er baseret på HL2, men det betyder til gengæld, at man kan spille det på cirka alt, fra ens brødrister og op, hvilket inkluderer Mac og Linux. Kan man leve med noget, der ligner det oprindelig Counter-Strike, kan man regne med en god gang fest.

Som titlen antyder, er det et westernspil, FPS naturligvis. Lige nu er der kun to game modes i spillet, deathmatch og team deathmatch, men flere er på vej, da de findes i mod-udgaven.

Dette er lidt anderledes at spille end de fleste andre FPS'er på markedet, da man jo spiller med oldgamle våben. Det tager åndsvagt lang tid at reloade, våbene er ikke superpræcise og man kan ikke regne med at ramme, hvis man løber og skyder samtidig. Der er ikke regen health, ligesom i de fleste moderne spil, man kan kun heale ved at drikke whiskey (stavet på amerikansk med vilje), men det gør samtidig en småfuld, så man ikke rammer så godt.

Våbnene er seksløbere, oversavede shotguns, jagtgeværer, knive, økser, bue/pil og lidt andet sjovt.

Var man vild med Outlaws i de go'e, gamle dage, er dette helt sikkert et spil, man vil holde af. :D

Og for alt i verden: lad være med at slå autoreload til, ellers bliver man hurtigt ked af det.
Gravatar

#17917 colocho 11 år siden

Åhh, Outlaws! Det vækker minder om lange, fedtede Lan-nætter på den lokale netcafé. Så mange colaer konsumeret, hæhæ..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#17918 Kyllingebenet 11 år siden

Så fik smidt penge efter Second Son i dag!
Mental striptease..
Gravatar

#17919 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Nyheden om Watch_Dogs er ret interessant, altså hvilken opløsning mv., som det kommer til at køre i på XB1 og PS4.

Det bliver interessant at se, om konsollerne allerede nu begynder at ramme loftet for deres performance, eller om det bare er Ubisoft, der klovner lidt rundt. Jeg begynder i hvert fald at overveje, om jeg skal droppe at købe de to konsoller helt, eller i hvert fald vente til det første store prisfald. Manglen på titler til dem, gør i hvert fald heller ikke noget for interessen.
Gravatar

#17920 MadMartigan 11 år siden

Har lige gennemført Heat kopi missionen i GTA V. Og selvfølgelig havde jeg købt hvide hockey masker til missionen :-)

Missionen lige efter, hvor man er inde på filmproducerens kontor, er der en plakat med "On the shoulder of Orion II" eller sådan noget. Det må da være en filmreference til Blade Runner!

Håber der kommer flere film inspirerede missioner!
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: