Gravatar

#17931 Kyllingebenet 11 år siden

Hvorfor er Giantbomb så godt? Synes det er et kedeligt site med kedelige artikler, så jeg benytter mig mest af ign (totalt fanboy-Gossip site), kotaku og eurogamer.
Mental striptease..
Gravatar

#17932 elwood 11 år siden

Jeg er nu ganske glad for GiantBomb, men det er jo også personlig præferenche om man kan li et site eller ej.

Jeg følger skam også med på alle de andre sider, og bruger heller ikke GiantBomb som news first site, men jeg kan bare godt li de personer der står bag det.

Ja nu må vi se, hvad det ender med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17933 elwood 11 år siden

Første Ingame graphics trailer for Batman Arkham Knight. ikke actual gameplay med interface, flere af tingene er taget direkte fra den demo pressen fik fremvist.

[url=]Evening the odds[/url]
Gravatar

#17934 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kyllingebenet (17929) skrev:
Jerky, hvordan er Wolfenstein indtil videre?

Jeg synes rigtig godt om det. Og jeg er normalt ikke til fps. Fin historie, god variation og tilpas sværhedsgrad på normal. Jeg er godt tilfreds.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17935 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Er der nogen der mangler spillet "Crusader Kings"? Jeg fik købt det på Humble Bundle og havde glemt, at jeg allerede har det på min Steam-konto.

Send mig en besked, så får du et link til at hente skidtet.
Gravatar

#17936 MoH 11 år siden

Så begynder folk at måtte uploade Watch Dogs gameplay
[url= player[/url]
[url=
Gravatar

#17937 elwood 11 år siden

Gad nu godt og se PS4 og PC udgaven.

Det her minder mest om PS3 udgaven, men jeg glæder mig til og få det prøvet til pc i slutningen af måneden :)

Gravatar

#17938 MoH 11 år siden

Gravatar

#17939 JannikAnd 11 år siden

Jeg så lidt af IGN's livestream af PS4-udgaven, og selvom det ikke var synderligt imponerende, var det dog betydeligt flottere end det livløse klip i #36. Der skal nogle meget positive udmeldinger fra folket, før jeg gider at hoppe ombord.

MoH (17938) skrev:
Håber i hvert fald at det er PS3 udgaven.

Fandt lige en liste over hvad man får med i de forskellige udgaver
Et meget godt billede af, hvad der er galt med forretningsmodellerne for tiden. Jeg bliver sgu provokeret af sådanne specs. Fuck it, tilbage til Transistor, inden det går løs i næste uge med Mario Kart 8.
Gravatar

#17940 Giraffen 11 år siden

Jeg har virkelig ingen interesse i Watch Dogs mere. Jeg har set rigeligt af trailers og gameplay videoer, men de gør intet for mig. Det eneste der kan få mig til at købe spillet er hvis det får absurt gode anmeldelser ellers så sprænger jeg bare over.

Jeg har alligevel ikke en PS4 endnu, så det er ikke så relevant, og jeg gider i hvert fald ikke bruge penge på PS3 udgaven, så kunne jeg ligeså godt smide pengene ud af vinduet. Jeg har siddet og set lidt videoer af PS4 udgaven og måske ser det bedre ud når man faktisk selv sidder med controlleren i hånden og ser det på fjernsynet, men jeg må indrømme at jeg ikke er sindssygt imponeret af det jeg har set rent visuelt. Men det er jo heller ingen hemmelighed at spillet har fået lidt af en grafisk nedjustering siden det først blev vist frem.

Skriv ny kommentar: