Gravatar

#17921 elwood 11 år siden

Er begyndt og glæd mig mere og mere til det nye Wolfenstein ser herligt old school ud, men ikke på den jammerlige Duke Nukem Forever måde, deres trailer har hvertfald været ganske gode, og så med de her tysker cover versioner af gamle sange.

[url=]Launch Trailer[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17922 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg tror også på Wolfenstein!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17923 elwood 11 år siden

Det er developer fra det gamle Starbreezer, som hovedsagligt har stået bag det, det er firmaets første spil i det nye studie, så jeg håber på det bedste, men Starbreezer folkene formår om nogen og skrue en intressant, og underholdende fps sammen.
Gravatar

#17924 Lord Beef Jerky 11 år siden

Blot det at der ingen multiplayer er, gør det til en interessant fps.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17925 elwood 11 år siden

Og de er gået så langt som også og inkludere tysker stemmer, og ikke blot folk der snakker engelsk med tysk accent i nogle af deres scener, Det er også stort plus i min bog.
Gravatar

#17926 TP-DK 11 år siden

Jeg ser også frem til Wolfenstein. Har forudbestilt det hos Amazon, så håber at få det i slutningen af ugen.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#17927 elwood 11 år siden

GiantBomb udvider med en GiantBomb afdeling i New York, hvor Vinny og Alex er fra, så de skal starte det op derover, mens San Francisco afdelingen drives vider af de andre.

Der skrives i detaljer om det her, hvor der også forkalres mere omkring grunden til det

Gravatar

#17928 colocho 11 år siden

Supergiant Games har smidt soundtracket fra Transistor op på deres youtube-kanal:
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#17929 Kyllingebenet 11 år siden

Jerky, hvordan er Wolfenstein indtil videre?
Mental striptease..
Gravatar

#17930 JannikAnd 11 år siden

elwood (17927) skrev:
GiantBomb udvider med en GiantBomb afdeling i New York, hvor Vinny og Alex er fra, så de skal starte det op derover, mens San Francisco afdelingen drives vider af de andre.

Der skrives i detaljer om det her, hvor der også forkalres mere omkring grunden til det
Vil det sige, at de rent faktisk kommer til at lave noget? Jeg holder meget af GiantBomb, men er du gal, hvor er de sløve! Der kan jo gå dage, hvor der ikke er artikler, nyheder eller anmeldelser! Det er næsten Patrick Klebek, der egenhåndigt holder sitet opdateret. Jeg har tit overvejet, om de egentlig kun er deltidsbeskæftiget, eller om der er noget jeg overser...

Skriv ny kommentar: