Gravatar

#17951 Giraffen 11 år siden

Jep the order
Gravatar

#17952 Giraffen 11 år siden

Og det er slut. Det bliver nok lagt op på youtube inden længe. Det var kun omkring 2 minutters gameplay maks! Jeg havde nok håbet på lidt mere må jeg indrømme.
Gravatar

#17953 Kyllingebenet 11 år siden

Mere gameplay video, eller generelt mere af titlen?
Mental striptease..
Gravatar

#17954 Giraffen 11 år siden

Kyllingebenet (17953) skrev:
Mere gameplay video, eller generelt mere af titlen?

Jeg ved ikke helt hvad du mener med det sidste. Det var omkring to minutter som bestod af en kort cutscene som går over i third person shooter gameplay (uncharted i 1800-tallet) og så endnu en kort cutscene. Det går direkte fra cutscenes til gameplay i en flydende overgang, der er ingen loading eller klip til sort skærm imellem cutscenes og gameplay.
Gravatar

#17955 Kyllingebenet 11 år siden

Du skriver bare at du havde forventet dig mere? Mere af hvad? Men lyder slet ikke dårligt, at det kører så flydende, meeeen en scriptet video er altid taknemmelig. :p (som da de viste BF4 frem).
Mental striptease..
Gravatar

#17956 Giraffen 11 år siden

Kyllingebenet (17955) skrev:
Du skriver bare at du havde forventet dig mere? Mere af hvad? Men lyder slet ikke dårligt, at det kører så flydende, meeeen en scriptet video er altid taknemmelig. :p (som da de viste BF4 frem).

Mere end et 2 minutters klip, som vel egentlig kun består af 30 sekunders reelt gameplay hvis vi ser bort fra de to cutscenes. Det var måske lige i overkanten at gøre så stort et nummer ud af det fra Sony's side, når de kun viste så lidt. Men ellers ser det vel visuelt lovende ud, det er altid lidt svært at sige med en livestream som måske er en smule komprimeret og lagger lidt. Men spillet har et meget grynet og lidt tåget, i mangel af bedre ord, udseende som giver det et lidt mere film-agtigt look.
Gravatar

#17957 Giraffen 11 år siden

Her er gameplay videoen:
Gravatar

#17958 Verbal 11 år siden

Genialt. Har lige færdiggjort installationen af Tropico 5, som kun fylder beskedne 1 GB hvorefter den så skal downloade 1,25 GB i opdateringer.
And like that... he's gone.
Gravatar

#17959 Kyllingebenet 11 år siden

Ja okay, måske lidt tamt at sony gjorde så meget ud af den korte video, men det ser alligevel ret atmosfærisk ud. Glæder mig til at se mere til det spil.
Mental striptease..
Gravatar

#17960 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Jeg har lige afprøvet Steam Streaming, hvilket desværre ikke er supergodt endnu, lader det til. Jeg havde i hvert fald problemer med at få spillene til at køre i mere end et par minutter.

Kvaliteten er der dog ikke noget i vejen med, da jeg prøvede med BioShock Infinite, et spil der ikke ville køre supergodt på den PC, jeg har sluttet til tv'et, så når streamingdelen bliver mere stabil, kan det sagtens blive en ret fed løsning.

Skriv ny kommentar: