Gravatar

#17961 Kyllingebenet 11 år siden

Yay, så blev Mario Kart 8 bestilt! :D
Mental striptease..
Gravatar

#17962 MoH 11 år siden

elwood (17937) skrev:
Gad nu godt og se PS4 og PC udgaven.

Det her minder mest om PS3 udgaven, men jeg glæder mig til og få det prøvet til pc i slutningen af måneden :)

Det var åbenbart PS4 udgaven han spillede.
Gravatar

#17963 MoH 11 år siden

[url= snakker han lidt om sin oplevelse af Watch Dogs. PC og PS4 udgaverne er åbenbart meget ens.[/url]
Gravatar

#17964 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

Nå, det lyder sgu som et spil, jeg kommer til at springe helt over, hvis han har ret mht. PC-udgaven.
Gravatar

#17965 elwood 11 år siden

Sidder og hygger mig lidt med Ultimate Fighting game tournament X live stream på GiantBomb.

Virkelig gode kommentatore synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17966 Giraffen 11 år siden

MoH (17963) skrev:
[url= snakker han lidt om sin oplevelse af Watch Dogs. PC og PS4 udgaverne er åbenbart meget ens.[/url]

De kunne selvfølgelig ikke havde forudset at det ville blive forsinket, men Ubisoft skulle virkelig have ventet med at vise spillet frem. Det eneste jeg tænker på når jeg ser Watch Dogs nu, er at det slet ikke ser ligeså godt ud som det gjorde for to år siden. Det er selvfølgelig ikke unormalt at E3 demoer faktisk ser bedre ud end det endelige spil, men jeg ville ønske at de ventede med at vise spillet frem til det ligner det endelige resultat lidt mere. Men de har også udgivet så mange trailers og gameplay videoer at jeg har det lidt som om at jeg har set så meget af spillet at jeg ikke rigtig har lyst til at spille det mere. Det har ikke rigtig flere overraskelser i ærmet.
Gravatar

#17967 elwood 11 år siden

Hehe Ok det her Fighting game torunament er nu gået over til et børnespil Don't break the ice, hehe det her er nervepirrene underholdende, og kommentatoren går virkelig op i det :)

Watch Dog tingene de viste ved E3 var en target ting, det kørte på extreme high end pc'er, konceptet bag var det jeg blev mest facineret af, men selv den del har de kludret i ud fra de første kilder jeg har læst og set fra. Jeg skal dog stadigvæk ha det tjekket ud selv.

Grafik degrading er en ting, og havde gameplayet være hel i top havde det ikke gjort mig det store, men det jeg hader mere er når folk ændrer et spil fuldstændig.

Overstrike Insomniacs farverige spil, som vi godt nok kun så en flashy CGI trailer til, virkede bare som det hel perfekte spil, men vi nåede ike og se gameplay fra det, før Insomniac gik hen og fuldstændig ændrede spillet fra og være et farvestrålende over the top spil med sjove personligheder, til det her Fuse spil med generic 3. person cover based shooter del, og med en mere alvorlig tone i farvene og figurene.

Jeg er stadigvæk den dag id ag skuffet over den drejning, Sunset overdrive ser dog ud til og være deres hjertebarn, så glæder mig da til og se mere til det, men stadigvæk damm Overstrike virkede så fedt, og det selv om vi kun så en flashy CGI trailer.
Gravatar

#17968 elwood 11 år siden

Manden bag Papers Please, fortæller lidt om sit næste projekt.

The Return of the Obra Dinn
Gravatar

#17969 JannikAnd 11 år siden

JannikAnd (17901) skrev:
Husk at der medfølger et gratis spil, hvis man registrerer Mario Kart inden 30. september.
Lige for god ordens skyld, her er de præcise guide lines til dowload af gratis titel:

Coveret indeholder en voucher til et gratis download-spil.

Koden kan indløses gennem Club Nintendo, som tilbyder download udgaven af én af følgende titler:

Nintendo Land
New Super Mario Bros. U
Game & Wario
Pikmin 3
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Sonic Lost World (Wii U-versionen)
Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games
Wii Party U
The Wonderful 101 (PEGI 12)*
Monster Hunter 3 Ultimate (Wii U version; PEGI 12)*

* Registranter, som er under 12 år, vil ikke kunne anmode om en download-kode for spil, der er aldersmærket 12 eller derover.

Anmodning om download-kode skal være indsendt inden den 31. juli 2014 kl. 23:59.

Download-koden vil blive sendt til dig via e-mail senest den 31. august 2014 kl. 23.59 til den e-mailadresse, som du har registreret voucheren på.

Download-koden kan bruges til at downloade det valgte spil fra Nintendo eShop til enhver Wii U med tilstrækkelig lagerplads. Denne download-kode udløber den 30. september 2014, kl. 23:59.

Voucheren kvalificerer ikke den registrerende bruger som medlem af Club Nintendo. Brugen af Mario Kart 8 Club Nintendo voucheren er udelukkende begrænset til dette specielle tilbud.
Gravatar

#17970 elwood 11 år siden

Nå Watch Dogs slagtes ikke "fuldstændig" Pc performance sku dog være hel ude i tovene.

GiantBomb

IGN

Eurogamer

Nåede lige og læse teksten omkring de to sidste missioner.
spoiler ikke historie, blot et klassisk trick til og gøre et spil svære, som jeg ikke bryder mig om.

Jeg hader når man laver et spil svært ved blot og øge mængden af modstander, læs flere politi biler efter en.

Wolfenstein får dog min opmærksomhed lige pt.

Skriv ny kommentar: