Gravatar

#17981 elwood 11 år siden

Battlefield ser ud til og gå i Payday sporene, med det næste Battlefield der afsløres mere til EA's E3 Konferenche.

Ser ud til vi skal lege Politi og røver med titlen Hardline

Så håber jeg da blot det blir mindre bugfyldt end BF4. Men ser da lidt frem til, hvad det går ud på, om de bringer nyt til det, eller det blot blir en grafisk flot udgave af Payday 2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17982 elwood 11 år siden

Lige fået nyhedsbrevet fra ubisoft om at Watch Dogs er ude, citaterne på fronten.

Kotaku: My jaw hit the floor

IGN Remarkable

osv. osv.

Ja det er rigtige citater, problemet er blot de sammer fra E3 revealet, de ville se hel anderledes ud i dag :)
Gravatar

#17983 JannikAnd 11 år siden

elwood (17981) skrev:
Battlefield ser ud til og gå i Payday sporene, med det næste Battlefield der afsløres mere til EA's E3 Konferenche.

Ser ud til vi skal lege Politi og røver med titlen Hardline

Så håber jeg da blot det blir mindre bugfyldt end BF4. Men ser da lidt frem til, hvad det går ud på, om de bringer nyt til det, eller det blot blir en grafisk flot udgave af Payday 2.

[url= gameplay til de hurtige[/url]
Gravatar

#17984 Maack 11 år siden

Det er lidt som om det bare ikke passer ind i battlefield serien. Det er lidt en skam hvis det går hen og bliver ligesom COD
Gravatar

#17985 elwood 11 år siden

Jeg tror måske Dice blot har behov for lige og fjerne fokus lidt fra Battlefield som vi kender det, det ikke første gang de har taget en hel anden retning, hvad var det Battlefield 2142 eller hvad det hed, det var også meget anderledes, ok det var så heller ikke en stor succes, men jeg tror det er godt for dem lige og prøve og ændrer på tingene, jeg er overbevist om at Classic Battlefield også vender tilbage en dag.

Fik samlet op på det sidste af Mario Kart 8 streamet fra IGN jeg ikke så færdig igår, damm det er nok det flotteste Wii U spil jeg har set pt.
Gravatar

#17986 MoH 11 år siden

Det er nok Visceral Games som overtager for Dice denne omgang.
Gravatar

#17987 elwood 11 år siden

Ja det er vidst Visceral Games

Speaking of Battlefield
Battlefield 3 er gratis på origin pt. så hvis man sku stå og mangle det jamen så haps.
Gravatar

#17988 elwood 11 år siden

Video oppe igen nyt sted

Visceral Games, ser ud til Visceral skal forsøge og gøre singleplayer delen til noget spilværdigt, de har da en del erfaring med den del i forhold til Dice, men ja Pretty udgave af Payday 2, dog synes jeg ikke der blir snakket så meget om særlige police gadgets, men måske det gemmes eller også har de blot ikke så mange ting og bruge, zipines ku dog gå hen og blive ganske munter.

Skal da blive spændende og se, hvad det går ud på.

Obs BF3 tilbudet gælder vidst til 3. Juni.
Gravatar

#17989 elwood 11 år siden

Max Payne... ehmm sorry Sam Lake fortæller ganske kort om Quantum Break til Xbox One, og der kommer mere info til Gamescom, med demo af gameplay, han slutter dog af med en lille teaser.

[url=]Quantum Break[/url]

Blir spændende og se mere til deres nye Franchise.
Gravatar

#17990 elwood 11 år siden

Mario Kart 8 folk, lad os så lige høre lidt om jeres oplevelse.

Skriv ny kommentar: