Efter at have læst anmeldelserne af WD, er det klart for mig, at det er et spil som jeg vil gå udenom. Synes ikke det tiltaler mig på nogen måder mere. :)
Det har heller ikke høj prioritet her, havde jeg haft en Wii U var det mariokart 8 8-)
Men pt. blir det Wolfenstein.
Ps. Meget godt kan siges omkring Mario Kart 8 men det er for ringe at Nintendo stadigvæk halter så meget efter med hensyn til Online MP, du kan ikke lave private friends only matches, som i andre spil, der skal en helvedes masse planlægning til for at kunne ha en match, hvor det kun er dig og dine venner, ikke fordi jeg kender så mange med en Wii U endnu, men ku da være sjovt.
Selv. er der local multiplayer, så det er også hel fint, det bare ærveligt at Nintendo endnu halter efter på det her plan.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe, jeg har så lige fået en mail fra elgiganten, om at de har sendt Mario Kart 8 afsted.
Elwood, jeg tror at du ville blive glad for en WiiU, jeg har været totalt nintendo-hader under wii-eraen, bar endda flad af grin over WiiU'en da den blev vist frem til E3. Men jeg anskaffelse mig en i januar (mener jeg det var), og jeg har ikke fortrudt det én eneste gang. Jeg har endda genfundet min kærlighed til Nintendo, og jeg håber at de snart vil få vendt skuden igen, for det fortjener de i den grad!
Jeg har også lige fået en mail fra Elgiganten om at Mario Kart er på vej, det bliver dælme fedt, jeg håber det er det spil der kan få mig til at bruge wii'en noget mere.
Damm det nye Wolfenstein er fedt, ren nostalagi men opdateret til vores tid, eneste "minus" jeg lige pt. har er at man skal manuelt samle alt op, de har helath kit og ammo, og det skal man selv manuelt samle op ved og trykke på en tast, når amn er tæt ved det, men igen så er der en sær form for tilfredstillelse ved selv og sku "loote"
Stemmeskuespillet er også hel i top, det jeg har hørt indtil nu. og så køre det fantastisk på Pc, en anbefaling herfra også skal der lyde :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vinny fra GiantBomb går i luften om få min. med hans "afskeds" show, før han stikker af fra GiantBomb SF, han skal som sagt være med til og starte GiantBomb New York op, sammen med Alex.
Så det blir et liveshow i Vinn's ånd, med lokal multiplayer, og andre narrestreger er jeg sikker på, måske noget Mario Kart 8
Må se om Alex joiner op også eller det kun er de andre, fordi Alex er om nogen Mario Kart 8 fan.
#17971 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17972 Kyllingebenet 11 år siden
#17973 elwood 11 år siden
8-)
Men pt. blir det Wolfenstein.
Ps. Meget godt kan siges omkring Mario Kart 8 men det er for ringe at Nintendo stadigvæk halter så meget efter med hensyn til Online MP, du kan ikke lave private friends only matches, som i andre spil, der skal en helvedes masse planlægning til for at kunne ha en match, hvor det kun er dig og dine venner, ikke fordi jeg kender så mange med en Wii U endnu, men ku da være sjovt.
Selv. er der local multiplayer, så det er også hel fint, det bare ærveligt at Nintendo endnu halter efter på det her plan.
#17974 Kyllingebenet 11 år siden
Elwood, jeg tror at du ville blive glad for en WiiU, jeg har været totalt nintendo-hader under wii-eraen, bar endda flad af grin over WiiU'en da den blev vist frem til E3. Men jeg anskaffelse mig en i januar (mener jeg det var), og jeg har ikke fortrudt det én eneste gang. Jeg har endda genfundet min kærlighed til Nintendo, og jeg håber at de snart vil få vendt skuden igen, for det fortjener de i den grad!
#17975 elwood 11 år siden
Super Mario 3D world eller hvad det lige hedder, det med kattene, ser også rigtig fornøjligt ud.
#17976 Maack 11 år siden
#17977 elwood 11 år siden
#17978 elwood 11 år siden
Must have :)
#17979 elwood 11 år siden
Stemmeskuespillet er også hel i top, det jeg har hørt indtil nu. og så køre det fantastisk på Pc, en anbefaling herfra også skal der lyde :)
#17980 elwood 11 år siden
Så det blir et liveshow i Vinn's ånd, med lokal multiplayer, og andre narrestreger er jeg sikker på, måske noget Mario Kart 8
Må se om Alex joiner op også eller det kun er de andre, fordi Alex er om nogen Mario Kart 8 fan.