Sidder og ser Total Biscuits video nu her, og WD bringes op igen, gad vide om Ubisoft kun har ødelagt det for dem selv, eller om man fra nu af vil se på alt E3 reveal gameplays med mere kritiske øjne, end før.
Der er self. nogen udvikler der aldrig har ændret tingene så meget som Ubisoft gik hen og gjorde, men still hele WD affæren har godt nok skabt debat, omkring hvad man får "lovet" og hvad man i sidste ende får.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så er det officielt, Neil Druckmann og Bruce Straley to af hovedfolkene, eller ja hovedfolkene bag The last of us tager over med det kommende Uncharted til PS4, efter alt den tumult der har været med Amy Hennig, og andre personer som har forladt Naugthy Dog.
De herre arbejdede på Uncharted 2, der stadigvæk for mig står som det bedste i serien, før de gik i gang med TLOU, så uden erfaring i Uncharted verden er de ikke. Jeg håber på det bedste for dem efter alt den her uheldige omstændigheder der har været, er der brug for og få tingene på rette kurs igen.
Live Demo til E3? eller i hvertfald så en fantastisk trailer, en af tingene er jeg næsten sikker på, og Uncharted trailer virker mere som en ting Gametrailers horrible show får lov til, så jeg satser på Live demo, de to sidste Uncharted blev vist på den måde. Uncharted 2 blev med en reveal trailer til Gametrailers VGA.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er PSN nede for andre? Jeg har i de sidste 3-4 dage i streg fået følgende besked når jeg prøver at gå ind i deres store: "PSN er nede pga. vedligeholdelse".
Jeg kan sagtens spille online, men har ikke adgang til deres store.
Øv, er s'gu helt trist over de relativt dårlige anmeldelser, som Murdered: Soul Suspect får. Traileren og en tidlig gameplay-video havde ellers fået mig godt op og ringe.
Det lyder da i hvert fald ikke som et spil, man har lyst til at give 500kr for...
Man kan da altid håbe, at det finder vej til PS+ Instant Game Collection på et tidspunkt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Batman Arkham Knight udsættes til en gang i 2015, imens kan vi nyde lidt mere med Batmobile og et indtryk af det, og så kommer der mere reveal på E3, i form af battlemode (batmobilen har køre mode, og battlemode)
Så er der ny opdatering til vores alle sammens Goat Simulator 2014, og ja, den skal læses, det starter ganske normal ud, men ændrer hurtigt karakter...
Så der ikke længe til E3 igen går løs, nåede lige og se den nye Metal Gear Solid V Phantom Pain trailer, inden den blev taget ned, damm det ser grumt ud for vores Big Boss, men så igen han skal jo også grueligt meget igennem for at blive til fjenden i sidste ende.
Holder øje med link men so far er de taget ned alle sammen.
Der startes ud med Microsoft, her er jeg mest spændt på og se noget mere til unannouched titler, ved ikke lige hvor mange titler ellers jeg er spændt på, jeg gætter de vel suk... åbner med Call of Duty Advance Warfare. og så må vi se, hvad de har af overraskelser.
EA, well de åbner nok med Battlefield Hardline gameplay, men det jeg ser mest frem til er Mirrors Edge 2, håber virkelig på vi får noget live demo af det, det er nok det mest ventede spil fra EA/Dice's side for mig. Og så må vi se, om der er nyt fra Star Wars Battlefront
Ubisoft de kære franskmænd, well jeg er da spændt på og se noget til Assasins Creed Unity, kan de igen forny tingene, ligesom med AC 4 Black Flag, eller får vi et AC 3, jeg er spændt. Og ja så skal der også lige tjekkes Farcry 4 ud tænker jeg. Og måske får vi nyt om Beyond good and evil 2, har ikke opgivet endnu!
Sony, well jeg håber da også er overbevist om vi får mere og se til Uncharted, om det så blir i form af en trailer eller live demo, taget de sidste mange Uncharted releaset i betragtning, så blir det nok en live demo, håber jeg på.
Nintendo mest af alt et nyt Zelda, er havd jeg håber på, og så ser jeg frem til en masse forhåbentlige gode titler, så Nintendo igen kan komme frem på scenen, selv om de ikke har en normal Press conf. som de andre.
Jeg har med vilje ikke nævnt Batman Arkham Knight, self. kommer det til E3, de har sågar også banner oppe i LA med det, og jeg glæder mig da til endelig og se noget aktual gameplay fra det, jeg ved bare ikke om det blir Microsoft eller Sony, hvor det vil blive vist frem.
Dette er blot en lille bid, self. har jeg mange mange andre titler jeg ser frem til. The Witcher 3 ikke mindst blot for og se det grafisk med actual gameplay.
The Last Guardian, tror ikke vi får noget og se til det spil på E3, nu går der sågar rygter om det er cancelled, Sony har dog hurtigt være ude og afvise det igen, men ja, vi har ike hørt fra det i meget meget lang tid.
Og så er der self. alt det hersens VR med Sony's egen udgave, og så Oculus Rift, begge dele er noget som er svær og demostrere på en press conf. for mange folk, men der vil uden tvivl blive snakket om og vist det.
Lille guide til tidspunkterne... dato'erne har de dog vist byttet rundt på.
#18001 elwood 11 år siden
:)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18002 elwood 11 år siden
Der er self. nogen udvikler der aldrig har ændret tingene så meget som Ubisoft gik hen og gjorde, men still hele WD affæren har godt nok skabt debat, omkring hvad man får "lovet" og hvad man i sidste ende får.
#18003 elwood 11 år siden
De herre arbejdede på Uncharted 2, der stadigvæk for mig står som det bedste i serien, før de gik i gang med TLOU, så uden erfaring i Uncharted verden er de ikke. Jeg håber på det bedste for dem efter alt den her uheldige omstændigheder der har været, er der brug for og få tingene på rette kurs igen.
Live Demo til E3? eller i hvertfald så en fantastisk trailer, en af tingene er jeg næsten sikker på, og Uncharted trailer virker mere som en ting Gametrailers horrible show får lov til, så jeg satser på Live demo, de to sidste Uncharted blev vist på den måde. Uncharted 2 blev med en reveal trailer til Gametrailers VGA.
#18004 Giraffen 11 år siden
Jeg kan sagtens spille online, men har ikke adgang til deres store.
#18005 HonoDelLoce 11 år siden
Det lyder da i hvert fald ikke som et spil, man har lyst til at give 500kr for...
Man kan da altid håbe, at det finder vej til PS+ Instant Game Collection på et tidspunkt.
#18006 elwood 11 år siden
Arkham Knight
#18007 elwood 11 år siden
Goat Simulator 2014 Patch Notes
Glæder mig, herligt med sådan et useiøst spil, der blot startede som en internal gamejam.
Og self en trailer
[url=]There we are[/url]
#18008 elwood 11 år siden
#18009 elwood 11 år siden
Holder øje med link men so far er de taget ned alle sammen.
Der startes ud med Microsoft, her er jeg mest spændt på og se noget mere til unannouched titler, ved ikke lige hvor mange titler ellers jeg er spændt på, jeg gætter de vel suk... åbner med Call of Duty Advance Warfare. og så må vi se, hvad de har af overraskelser.
EA, well de åbner nok med Battlefield Hardline gameplay, men det jeg ser mest frem til er Mirrors Edge 2, håber virkelig på vi får noget live demo af det, det er nok det mest ventede spil fra EA/Dice's side for mig. Og så må vi se, om der er nyt fra Star Wars Battlefront
Ubisoft de kære franskmænd, well jeg er da spændt på og se noget til Assasins Creed Unity, kan de igen forny tingene, ligesom med AC 4 Black Flag, eller får vi et AC 3, jeg er spændt.
Og ja så skal der også lige tjekkes Farcry 4 ud tænker jeg.
Og måske får vi nyt om Beyond good and evil 2, har ikke opgivet endnu!
Sony, well jeg håber da også er overbevist om vi får mere og se til Uncharted, om det så blir i form af en trailer eller live demo, taget de sidste mange Uncharted releaset i betragtning, så blir det nok en live demo, håber jeg på.
Nintendo mest af alt et nyt Zelda, er havd jeg håber på, og så ser jeg frem til en masse forhåbentlige gode titler, så Nintendo igen kan komme frem på scenen, selv om de ikke har en normal Press conf. som de andre.
Jeg har med vilje ikke nævnt Batman Arkham Knight, self. kommer det til E3, de har sågar også banner oppe i LA med det, og jeg glæder mig da til endelig og se noget aktual gameplay fra det, jeg ved bare ikke om det blir Microsoft eller Sony, hvor det vil blive vist frem.
Dette er blot en lille bid, self. har jeg mange mange andre titler jeg ser frem til. The Witcher 3 ikke mindst blot for og se det grafisk med actual gameplay.
The Last Guardian, tror ikke vi får noget og se til det spil på E3, nu går der sågar rygter om det er cancelled, Sony har dog hurtigt være ude og afvise det igen, men ja, vi har ike hørt fra det i meget meget lang tid.
Og så er der self. alt det hersens VR med Sony's egen udgave, og så Oculus Rift, begge dele er noget som er svær og demostrere på en press conf. for mange folk, men der vil uden tvivl blive snakket om og vist det.
Lille guide til tidspunkterne... dato'erne har de dog vist byttet rundt på.
Guide til E3 press conf
#18010 elwood 11 år siden