Gravatar

#18011 Giraffen 11 år siden

Det havde slet ikke gået op for mig at Xbox One ingen gang er udkommet herhjemme endnu. Men nu har jeg heller ikke lige tænkt mig at købe en Xbox, jeg er sgu nok lidt af en Playstation fanboy, så det bliver en PS4 når det endelig skal være. Men alligevel ret vildt at der er gået lidt over et halvt år og man kan stadig ikke købe Xbox One i Danmark.

Anyways gameinformer har også lavet et lille bingo spil til E3, hvis man vil spille lidt med under konferencerne: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/201...
Gravatar

#18012 elwood 11 år siden

Hehe :)

Der er en del sjove.

Well jeg har en Xbox 360 og PS3, samt andre, men jeg regner nok med jeg skal ha en PS4 før jeg skal ha en Xbox One, og så er der heller ikke så mange titler til Xbox one jeg endnu er hooked på, lad os nu se om Quantum Break ikke kommer til PC også engang.

Men ja VR demos, håber virkelig ikke de bruger lang tid på det, de kan jo kun snakke om tingene og annocere titler til det, live demo er meningsløse for alle andre end dem, som har "hjelmen" på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18013 Slettet Bruger [3926299539] 11 år siden

#18011 -

Sandt, den er ikke udkommet officielt, men man kan da godt købe den. Den er endda billigere end PS4, af en eller anden mystisk grund.

http://www.computersalg.dk/produkt/2380373?varenum...

http://www.cinemagic.dk/shop/sony-playstation-4-36...

De billigste priser, jeg kunne finde på spilpriser.dk
Gravatar

#18014 elwood 11 år siden

Ser ud til Microsoft er dem der får lov til og vise Assasins Creed Unity først, Phil Spencer er set iført en Assasins Creed Unity T-shirt.

Og så er vi i gang.
Gravatar

#18015 elwood 11 år siden

Ikke overraskende Call of Duty Advance warfare, starter de ud med. Ikke noget som overrasker, ja det ser pænt ud, men det er også det, men nu er jeg heller ikke main target for den serie. Men det skal da blive intressant og se Sledgehammers stå på egne ben med COD.

Så ganske fint ud, skal nok sælge mia. og nu til Forza.
Gravatar

#18016 elwood 11 år siden

Forza Horison 2 nu
1'eren var ganske succesfuld. de banger stadigvæk med deres Driveatar gemick, som ikke har vist sig så intressant aligevel.

Men Forza Horison 1 var ganske fedt. Ser ud til en typisk bilspil trailer ting for Horison 2.

Evolve skal lige ha beta og DLC til Xbox one først.

Og så er der Unity tid.
4 player co-op
Gravatar

#18017 elwood 11 år siden

Damm setting ser fed ud! Franske revolution, damm glæder mig. så ganske fedt ud.

Og nu er det Dragon Age tid.
Gravatar

#18018 JannikAnd 11 år siden

Ok, det var ret sjovt, Imsomniac!
Gravatar

#18019 elwood 11 år siden

Jep, ganske flabet og overraskende.
Gravatar