Gravatar

#18161 JannikAnd 10 år siden

Hva' så elwood, er det i år vi ser The Last Guardian? :)

Og hvad håber I ellers fra Sonys side? Uncharted 4 skal nok blive vist frem.
Gravatar

#18162 elwood 10 år siden

Jeg tror ikke vi får en live demo, måske en trailer, som en one more thing, men jeg kan bare ikke lige se det for mig nu her at vi sku få en live demo af det. Eller også høre vi slet intet om det.

De har haft travlt nok med og denie rygtet med at det sku være cancelled.

Naugthy Dog er, hvertfald nødt til og vise noget fra Uncharted, live demo I hope, og hvis ikke så en ordentlig trailer, men jeg tror mest på en live demo, som de har gjort før, men med alt den omrokering ved Naugthy Dog, så kan det være det har sat dem tilbage.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18163 JannikAnd 10 år siden

Hentyder du til Uncharted? Med alle de interne ændringer in mente har jeg også svært ved at se, at de skulle være klar til at vise noget gameplay. De har - foruden Amy Hennig og Justin Richmond - fyret skuespilleren, der leverede voice over'en til teaser, hvilket antyder, at de måske har ændret på hele plottet. I så fald er de nok mest interesseret i at vise en teaser med hints til setting, plot etc.
Gravatar

#18164 elwood 10 år siden

Hehe jeg hintede nu til The last guardian, men som du ku se, så tror jeg også alt det her tumult ved Naugthy dog har ændret en del på tingene, ved dem.

Jeg er dog overbevist om Batman Arkham Knight vil dukke op. det har nemlig ikke været vist endnu, og Sony er "sidste" chance. udover self. the showfloor, men så stor en titel skal vises frem ved Sony. Og jeg håber ikke det kun blir bilen, det skal være bil og normal batman demo i en :)
Gravatar

#18165 JannikAnd 10 år siden

Fair nok. De to spil er nok også lige færdige :) Jeg tror dog, at Team Ico og Sony har lært så meget af lektien, at de først gen-annoncerer det, når det er max. seks måneder fra release. Så jeg ser en lille sandsynlighed for, at det udkommer i år eller kort efter nytår - især med tanke på forsinkelse på The Order: 1886.

Men ellers glæder jeg mig til at se, hvad Sonys mange hold har gang i. Det er jo blevet bekræftet, at de alle er i gang med projekter til PS4. Og så ville jeg elske at se noget til Persona 5. Men det kommer aldrig til at ske andre steder end TGS.
Gravatar

#18166 elwood 10 år siden

The last guardian ku være de blot ventede til TGS også med det.

Nej jeg tror Phantom Pain dukker op med noget live demo, han har da bekræftet i interview, han sku vise noget frem, og jeg troede først det var til Microsoft, men det blir så Sony.

Jeg håber virkelig ikke Sony bruger alt for meget tid på deres Projekt Morpheous, det er bare ikke demo egnet til en press conf. men de vil uden tvivl nok snakke om det.

The Order 1886 blir nok også vist frem, så må vi se, hvor meget det her med 30 fps hindrer dem i og vise et godt spil.
Gravatar

#18167 JannikAnd 10 år siden

Ingen Project Morpheus, tak. Det giver ingen mening at fremvise. Jeg tror, vi kommer til at se:

- The Order: 1886
- DriveClub
- Uncharted 4
- Arkham Knight
- Destiny
- MGS: Phantom Pain

Det er de (næsten) sikre. Square har bekræftet, at vi ikke ser noget til Kingdom Hearts 3 eller FF15, så de kan udelukkes (formentlig TGS). Så er der formentlig også plads til lidt Vita og præsentation af 3-4 nye spil (gerne helt nye IP'er).
Gravatar

#18168 elwood 10 år siden

Men med 2 timer, så tror jeg ikke vi kan undgå Morpheous, jeg håber self. på det.

Techland vil også være tilstede er jeg sikker på. og så har Ed Boon sagt på twitter at han vidst sku vise noget fra MOrtal Kombat X så det tror jeg også kommer.
Gravatar

#18169 JannikAnd 10 år siden

Vi kommer helt sikkert til at se noget Morpheus. Jeg håber bare, at de bare snakker om det ganske kort. Jeg gider ikke at se demo af noget, der kun giver mening for spilleren.
Gravatar

#18170 elwood 10 år siden

Også min pointe, men ja MOrpheous og deres freaking grafer er de to ting jeg "frygter" :)

De annocer sikker nogle studier der er i gang med Morpheous ting er mit gæt.

Skriv ny kommentar: