Jeg så den nye CEO på gametrailers, og ja han virkede ikke sådan hyggesnakken, men ok, det var også ganske kort interview, så det kan self. være han er bedre, når han er on stage.
Iwata er vidst sygemeldt den her gang til Nintendo, håber self. han blir hurtig rask igen, men når han kke skal snakke, er der lidt mindre chance for og falde i søvn, fordi damm den mand er kendelig og høre på, men håber self. hurtig han blir rask.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe ja, det husker jeg kun alt for godt i hans interview bagefter :)
Men sandt og sige Microsoft har forberedet sig en del nu her, så håber Sony er vokset lidt fra deres "barnlighed" med microsoft nu her, det var sjovt da det stod på, men nu her har Microsoft været ude og ændrer tingene gevaldigt, så synes ikke de behøver lache ud efter dem mere lige på det plan :)
Men drop the mic, må han self. stadigvæk gerne gøre den nye CEO :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18171 JannikAnd 10 år siden
#18172 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18173 JannikAnd 10 år siden
#18174 elwood 10 år siden
Iwata er vidst sygemeldt den her gang til Nintendo, håber self. han blir hurtig rask igen, men når han kke skal snakke, er der lidt mindre chance for og falde i søvn, fordi damm den mand er kendelig og høre på, men håber self. hurtig han blir rask.
#18175 JannikAnd 10 år siden
#18176 JannikAnd 10 år siden
#18177 elwood 10 år siden
Men sandt og sige Microsoft har forberedet sig en del nu her, så håber Sony er vokset lidt fra deres "barnlighed" med microsoft nu her, det var sjovt da det stod på, men nu her har Microsoft været ude og ændrer tingene gevaldigt, så synes ikke de behøver lache ud efter dem mere lige på det plan :)
Men drop the mic, må han self. stadigvæk gerne gøre den nye CEO :)
#18178 elwood 10 år siden
#18179 elwood 10 år siden
Yes, my darlings,
WE ARE GONNA TEAR SHIT UP!!!
#FarCry4
Har lige set den igen, og synes nu godt jeg kan høre en del ting der kendetegner Troy Baker, når man lytter efter.
#18180 JannikAnd 10 år siden