Gravatar

#18241 elwood 10 år siden

Sådan Sony har vundet E3!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18242 elwood 10 år siden

Det var præcis det de manglede og gøre, godt at de lige fik det med.
Gravatar

#18243 JannikAnd 10 år siden

Det var kort, men shit det så godt ud. Og det kommer i 2015, det tvivlede jeg ellers på.
Gravatar

#18244 elwood 10 år siden

Bare godt at de kom frem og viste der var fokus på det efter netop alt det her tumult, der har været ved Naugthy Dog, jeg tænker dog det var deres cutscene engine ting de brugte her, de er ret ens, men ja self. får vi ikke gameplay nu her, det venter de med hmm snakker vi mon så et oktober November release ?

Men holy shit den Batman Arkham Knight demo! dammmm!

Og så Grim Fandango annoucement, yes, nu begynder PS4 endelig og virke tiltalende for mig, når alle de her titler kommer ud.
Gravatar

#18245 elwood 10 år siden

Grim Fandango ser ud til også og komme til andre platformer, hvis man læser Twitter fra Tim Schafer.

Talk about other platforms soon! Sony's been a great help making this happen & we're excited to be working with them on the console version!

Så Sony's er vidst blot en timed exclusive.
Gravatar

#18246 Lord Beef Jerky 10 år siden

Grim Fandango og Bloodborne er umiddelbart det eneste "nye" indtil videre, der fanger min interesse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18247 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Jeg fulgte ikke showet tæt i går, da jeg sad og så WCS i stedet for, men umiddelbart er de mest interessante nyheder for mig, at Grim Fandango udkommer, samt at der er en PS TV på vej.

Nå ja, så at GTA V kommer til PC, men nu har jeg efterhånden ventet så længe, at jeg sikkert bare venter til det kommer på tilbud på Steam.

Jeg glæder mig stadig til Mirror's Edge, men det er ikke just meget der blev vist og så Battlefront, men det var også primært fluff og ikke ret meget konkret.

Indtil videre, har jeg stadig ret svært ved at se hvad XB1 og PS4 har at tilbyde mig.
Gravatar

#18248 Giraffen 10 år siden

De mest interessante titler der blev vist frem var:

- Inside (playdeads nye spil)
- Batman Arkham Knight
- Mortal Kombat X
- Uncharted 4
- Grim Fandango "remastered" (jeg har aldrig fået spillet originalen men elsker Tim Schaffers/Double Fines spil så det her skal helt klart tjekkes ud)
- Abzu (undervandsspillet fra Sony konferencen, fra art directoren bag Journey og Flower, som creative director)

Ikke så mange store overraskelser i år, men ellers var det okay. Uncharted så helt sindssygt godt ud, selvom det var meget lidt, og ikke gameplay, vi så.
Gravatar

#18249 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Massive Chalice fra Double Fine kommer til XB1 til næste år, hvis man er til den slags og ikke vil spille det på PC. :)

Efter jeg fik set traileren til det nye Batman-spil, er jeg lidt mere interesseret. Jeg var ikke vild med Arkham City og sprang derfor Origins over, også pga. de mange problemer, som folk stødte på og hvor visse vist aldrig er blevet løst.
Gravatar

#18250 Giraffen 10 år siden

bruno (18249) skrev:
Massive Chalice fra Double Fine kommer til XB1 til næste år, hvis man er til den slags og ikke vil spille det på PC. :)

Efter jeg fik set traileren til det nye Batman-spil, er jeg lidt mere interesseret. Jeg var ikke vild med Arkham City og sprang derfor Origins over, også pga. de mange problemer, som folk stødte på og hvor visse vist aldrig er blevet løst.

Det bedste ved Arkham Knight demoen var hvor hurtigt man kan komme rundt i byen. Det var personligt en af de ting der gjorde at jeg fandt City knapt så interessant som Asylum, stadig det bedste Batman spil. Men det ser ud til at det ikke vil være et problem mere. :)

Skriv ny kommentar: